موسسه مالی واعتباری میزان بزودی مجوز می گیرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مشاور عالی موسسه مالی واعتباری میزان گفت:مذاکرات این موسسه با بانک مرکزی برای دریافت مجوز از پیشرفت مناسبی برخورداراست و این مؤسسه بزودی مجوز می گیرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان ،احسان حلمی بااشاره به اقدامات صورت گرفته برای دریافت مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی عنوان کرد:مذاکرات میزان با بانک مرکزی به خصوص معاونت نظارتی آن از دولت قبل آغاز ودردولت جدید از سرعت مناسبی برخوردار شده است.  

 حلمی تصریح کرد:این موسسه به تدریج درحال فراهم کردن شرایط اعلامی بانک مرکزی برای اعطای مجوز است وبرخی مراحل آن رانیز  طی کرده ،بااین حال انجام کلیه مراحل نیاز به زمان داردکه البته تلاش میزان برهر چه کوتاه ترکردن آن است.

مشاور عالی مؤسسه میزان تصریح کرد:این موسسه از سالها قبل نیزخود را ملزم به رعایت دقیق ضوابط اعلامی بانک مرکزی دانسته و هیچ گونه شعبه ای را در طول این مدت راه اندازی نکرده است و فقط دو سال پیش در تهران به همراه ساختمان سرپرستی ۲ شعبه خود را با مجوز بانک مرکزی دایر کرد.

احسان حلمی گفت : با هماهنگی بانک مرکزی ، مؤسسه مالی و اعتباری میزان در بحث ساماندهی تعاونی های کوچک و قرض الحسنه ها چند تعاونی را شناسایی و برای تحت پوشش گرفتن آنها اقدامات خود را از چند ماه قبل آغاز کرده است.

گفتنی است هم اکنون مؤسسه مالی و اعتباری ۱۰۸ شعبه دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.