موسسه «نمایه» در نمایشگاه کتاب مسابقه برگزار می‌کند

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۱۱:۱۱:۱۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- موسسه فرهنگی و هنری «نمایه» در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسابقه برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، موسسه «نمایه» ضمن حضور در در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی در بخش ناشران دانشگاهی و کودک در این دوره از نمایشگاه در بازار جهانی کتاب نیز غرفه‌ خواهد داشت.
یکی از مهم‌ترین برنامه‌های موسسه «نمایه» در نمایشگاه بیست‌وپنجم کتاب، برگزاری مسابقات روزانه از طریق سایت موسسه است. در این مسابقات که علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه و یا خارج از نمایشگاه و از طریق اینترنت در آن شرکت کنند، روزانه متنی کوتاه برای مطالعه شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. شرکت‌کنندگان باید پس از مطالعه، طی مدت زمان کوتاهی به سوالات مطرح شده، پاسخ دهند.
متون روزهای ابتدایی این موسسه بیشتر با محوریت شخصیت حضرت فاطمه (س) و در ادامه با موضوع هویت ایرانی-اسلامی منتشر خواهد شد. هدف از این مسابقه ترویج فرهنگ مطالعه است.
یکی دیگر از فعالیت‌های موسسه «نمایه» در این دوره از نمایشگاه کتاب، ارائه متن کتاب‌ها و مقالات ارزشمند از طریق بلوتوث است. همچنین رونمایی از نرم‌افزارهای «ایران نمایه»، «نمایه تولید ملی» از دیگر برنامه‌های این موسسه است.
نرم‌افزارهای نمایه مشروطه، مدرنیته، عرفان و عرفان‌های انحرافی، سیاست‌های خارجی دولت‌های استعماری، رجال بزرگ شیعه، امام‌زادگان و بقاع متبرکه، فاز اول نرم‌افزار مدیریت کتابخانه نیز در غرفه موسسه «نمایه» عرضه و معرفی خواهند شد.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۱۱۱۱۹۴۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.