موسوی: دوست دارم در استقلال بمانم

۱۸اردیبهشت،

ایمان موسوی دربارهٔ قهرمانی تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: خداراشکر می کنم که توانستم به یکی از بزرگترین آرزوهایم برسم. قهرمانی با استقلال رویایی بود که از بچگی آن را در سر داشتم و حالا که در کنار بازیکنان بزرگی مثل جواد نکونام، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجتبی جباری و… این عنوان را کسب کرده ام بسیار خوشحالم. کاش مقابل فولاد محروم نبودم و می توانستم بازی کنم.

به گزارش اوج ، وی ادامه داد: فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم. روز که آمدم استقلال با امید و آرزو آمدم اما با وجود اینکه اوایل اوضاع خوب بود اما در شرایط سختی را در ادامه تحمل کردم. خداراشکر که در ۶، ۷ هفته پایانی شرایطم خوب بود. از قلعه نوعی ممنونم که به من بازی داد و امیدوارم توانسته باشم جواب زحماتش را بدهم.

مهاجم تیم استقلال دربارهٔ شانس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: من از ابتدای حضور استقلال در لیگ قهرمانان اعلام کردم که تیم ما قهرمان آسیا می شود. بازیکنان بسیار خوبی داریم و من دلم بسیار روشن است. در بازی با الشباب باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او همچنین گفت: حضور در استقلال آرزوی من بود اما حالا آرزویم این است که سال ها در این تیم بمانم و بتوانم بازی کنم. اگر خدا این اتفاق می افتد. باورت نمی شود چقدر دوست دارم یک روز جام قهرمانی را اولین نفر با استقلال بالای سر ببرم. شاید چند سال دیگر به این آرزویم هم رسیدم.

موسوی در پایان افزود:یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم بمانم. امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که در استقلال بمانم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.