“موسوی” در کاندیداتوری و فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فتنه ۸۸ کودتا علیه آراء عمومی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد که با حضور خودجوش و پرشور و آگاهانه مردم در ۹ دی‌ماه و همچنین با هدایت‌های مقام معظم رهبری در هم شکست.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، “محمدحسن قدیری‌ابیانه” سفیر سابق ایران در مکزیک و کارشناس سیاست خارجی در آستانه شکوهمند حماسه ۹ دی‌ماه طی یادداشتی به بررسی عوامل خارجی و بیگانه و توطئه آنها برای ایجاد چالش در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

شرح این یادداشت به شرح ذیل آمده است:

معتقدم؛ اصولا فتنه سال ۸۸ توسط سازمان‌های سیا، موساد و اینتلیجنت سرویس، برنامه‌ریزی، تدارک و هدایت شده بود.

تردیدی که “موسوی” در ابتدا برای ثبت‌نام در ریاست جمهوری داشت، تردید از سوی خودش نبود، بلکه وی در انتظار برای آن بود که از تصمیم نهایی بیگانگان اطمینان حاصل کند و زمانی که مطمئن شد آن‌ها میان او و خاتمی، موسوی را ترجیح داده‌اند، وارد عرصه انتخابات شد؛ “سید محمد خاتمی” نیز که پیش از این برای حضور در انتخابات اعلام حضور کرده بود، به نفع موسوی از انتخابات کناره‌گیری کرد.   

 

روند حوادث انتخابات نشان داد که موسوی در نامزدی خود و همچنین در تمام مراحل تبلیغاتی‌اش مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی مذکور بوده است.   
 
بررسی رسانه‌های بیگانه، اظهارات مقامات خارجی، گروه‌های ضد انقلاب و همچنین اسناد ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که حمایت از موسوی از یک‌سو و تخریب احمدی‌نژاد از سوی دیگر از جمله برنامه‌های اصلی دشمن بوده است.   
 
این در حالی است که فعالیت رسانه‌های انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی نشان از فعال بودن آن‌ها در عرصه انتخابات دارد.   
 
موسوی و کروبی و به طور کلی سران فتنه همواره به عنوان سرمایه‌های رژیم صهیونیستی و غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شدند، فتنه ۸۸ کودتا علیه آراء عمومی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد که با حضور خودجوش و پرشور و آگاهانه مردم در ۹ دی‌ماه و همچنین با هدایت‌های مقام معظم رهبری در هم شکست. 

 

 
این فتنه دشمن را به امکان موفقیت در توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی امیدوار کرد، امیدی که بر اثر آن تحریم‌ها شدت گرفت؛ در حقیقت فتنه‌گران تحریم‌های بیشتر غرب علیه ایران و مشکلات ناشی از آن را برای مردم ما به ارمغان آوردند.   
 
از نظر بنده، سران فتنه مفسد فی‌الارض هستند که در حقیقت تلاش کردند تا علیه نظام جمهوری اسلامی و به ضرر مردم کودتا کنند، در حالی‌که کاملا واقف بودند در انتخابات شکست خورده و باید روزی پاسخگوی این جنایات باشند.   
 
گفتن این نکته ضروری است که جرم سران فتنه از جرم سران کودتای نوژه سنگین‌تر و توطئه آن‌ها خطرناک‌تر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.