موسوی: ولاسکو ما را کنار گذاشت تا به تیم شوک بدهد/ جسم ما نه، روحیه مان خسته است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – بدون شک محمد موسوی و سعید معروف غایبان مسابقات انتخابی بین قاره ای جهان خواهند بود.

مهری رنجبر:خبر بسیار غافلگیر کننده بود. حذف سید محمد موسوی و سعید معروف ازترکیب تیم ملی والیبال برای انتخابی قهرمانی جهان.هرچند سید خودش در تمرین صبح دوشنبه تیم ملی به خبرنگاران گفته بود داغ ترین خبر این روزهای والیبال غیبت آنها در رقابتهای انتخابی است.حتی از تعجب خبرنگاران خنده اش گرفته بود:«باورشان نمی شود.بابا باور کنید،اسم من و سعید درترکیب تیم برای این مسابقه ها نیست.(با خنده )»اوکه برای اولین بار دربازیهای رسمی اسمش بین ترکیب تیم ملی نیست این را گفت و ادامه داد:«شنبه ولاسکو به من گفت چرا صدر در صد تمرین نمی کنی. منم به او گفتم هم زانویم درد می کند و هم فکرم درگیر است. نمی توانم صد در صد توانم را بگذارم . همان موقع گفت چرا زودتر نگفتی .حالا هم نمی خواهد تمرین کنی .این جوری شد که صبح شنبه را به ما استراحت داد.اما بعدازظهر هم شرایط تمرین خوب نبود. بچه ها خوب نبودند. او هم ناراحت شد.گفت به تو وسعید برای بازیهای انتخابی قهرمانی جهان استراحت می دهم تا فکرتان آزاد باشد.»

هرچند سرعتی زن تیم ملی جریان را به همین سادگی می داند امابعضی ها معتقدند ولاسکو کاپیتان تیم ملی و موسوی را به خاطر دلخوری کنار گذاشته.با این حال خودش می گوید:«ولاسکو نباید دلخور باشد.من همه فصل را با همه توانم کار کردم.تنها من وسعید بودیم که در بازی های تدارکاتی،رسمی و غیر رسمی فیکس بازی کردیم. به طور مثال فرهاد قائمی مدتی مصدوم بود.غفور و شهرام هم جا عوض می کردند.حتی عادل و آرمین تشکری هم.با این شرایط باید هم ما بیشتر از بقیه خسته باشیم.منطقی است بعداز پنج ماه اردونشینی . خستگی جسمی هم نه،که روحیه امان خسته است.»موسوی معتقد است در مجموع تیم شرایط خوبی نداشته:«ولاسکو آن قدر باهوش هست که بداند وقتی یک بازیکن مدت بسیاری در اردو و بازی باشد دیگر با ذهن خسته نمی کشد.البته من که زانویم هم مصدوم است. سعید هم می گفت خسته است و به خاطر همین نمی توانست در تمرینات مثل همیشه باشد.در کل تیم شرایط خوبی نداشت.»

او فرضیه دیگری را هم مطرح می کند.شوک به تیم ملی:«حتی اگر خط خوردن ما از ترکیب تیم ملی برای مسابقه های انتخابی قهرمان جهان جنبه تنبیه و جریمه هم داشته باشد،می خواهد شوک به تیم بدهد.چرا تیم بد موقع افت کرده.بعداز اردوی روسیه بچه ها تمرین شاداب نداشتند. او می خواهد با استراحت اجباری به ما شوک به تیم بدهد تا بقیه بچه ها به شرایط قبل برگردند و در جام ملتها با قدرت تمام کار کنند.»
موسوی بدش نمی آمد به اردوی ترکیه هم نمی رفت:«در جلسه ای به ولاسکو گفتم با بازی نکردن در سه مسابقه سبک ، خستگی ما در نمی رود.حتی پیشنهاد دادم که من و سعید به ترکیه هم نرویم.چرا که سه بازی انتخابی فشار بسیاری ندارد. من با این شرایط می توانم پنج بازی در یک روز انجام دهد. البته ولاسکو گفت برای ترکیه پاسور دوم نداریم.چرا که وادی باید با تیم ب به اندونزی برود.من می توانم همراه تیم نباشم اما سعید نه.»با این حال باز خودش رفتن به اردوی ترکیه را ترجیح می دهد:«از طرف دیگر فکر می کنم اگر همراه تیم به ترکیه نرویم،از شرایط آمادگی برای تمرین و مسابقه دور می شویم.پس بهتر است به ترکیه برویم.حالا هم صبح ها در سالن وزنه می زنم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.