موسوی و کروبی امکانات رفاهی مناسب دارند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو، گفت: در نظام های لیبرال دموکراسی غربی بر اساس توافقی مبنایی- اخلاقی، کاندیداهای ریاست جمهوری نباید ساختار نظام را زیر سوال ببرند و به دنبال براندازی لیبرال دموکراسی باشند.

او افزود: در این کشورها اگر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و یا اول وزیری بخواهد به ساختار نظام حمله کند؛ به سرعت حذف می شود و به وی اجازه فعالیت داده نمی شود.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: این گونه است که در نظام های لیبرال دموکراسی قدرت تنها از حزبی به حزب دیگر منتقل شده و اصول همواره ثابت می باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حالی که نرم افزار ساختاری نظام های غربی نظریه های فلاسفه و دانشمندان اقتصادی آنها است؛ کاندیدهای ریاست جمهوری در این نظام ها حق حمله به ساختار نظام را ندارند اما در سال ۸۸ با وجود این که نرم افزار ساختار نظام اسلامی آموزه های الهی و دینی است؛ عده ای فتنه گر به ساختار این نظام حمله کرده و به دنبال براندازی آن بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: متاسفانه در کشور ما روش بدی به وجود آمده و در برخی از مواقع کاندیداهای ریاست جمهوری وقتی وارد عرصه می شوند به ساختار توجه نکرده و به دنبال تغییر آن می روند.

به گفته وی تلاش برای تغییر قانون اساسی، محدود کردن اختیارات ولایت فقیه و حرکت به سوی تغییر اصول نظام از جمله این اقدامات ساختارشکنانه است.

حجت الاسلام  سعیدی اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ به ساختار نظام حمله کردند در حالی که آنها اگر اعتراضی به نتیجه انتخابات داشتند می توانستند از مجاری قانونی پیگیری کنند.

او با بیان این که کشاندن مردم به کف خیابان ها نادرست بود، اضافه کرد: در واقع دشمنان می خواستند در سال ۸۸ با کمک فتنه گران داخلی روش اکراین را در ایران پیاده کنند.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: از این رو جرم سران فتنه سنگین بود و اگر امام خمینی(ره) زنده بود؛ با این فتنه گران به گونه ای دیگر و همچون آیت الله منتظری، بنی صدر و بازرگان برخورد می کرد.

به گفته وی این برخورد برای پاسداری از حکومت دینی است چرا که اگر جریان فتنه ای در برابر انقلاب و حکومت دینی قد علم کند نمی توان دست روی دست گذاشت.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: سرانه فتنه ۸۸ نیز جرم آن ها بالاتر از این مجازات است و در واقع مشمول رأفت نظام اسلامی واقع شده اند.

وی افزود: آنها اکنون با تخفیف در مجازات، در محلی تحت نظر بوده و از امکانات رفاهی مناسب هم برخورداند.

وی ادامه داد: اگر فیلم امکانات رفاهی سران فتنه در حصر، به مردم نشان داده شود همه می بینند که این فتنه گران آن گونه که برخی ادعا می کنند در حصر و سختی نیستند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.