موسیقی ایرانی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مجتبی بهرامی در گفت و گو با هنرآنلاین/

مجتبی بهرامی معتقد است، موسیقی ایرانی مورد بی‌توجهی بسیاری از هنرمندان قرار گرفته و اگر این روند ادامه یابد این نوع موسیقی از ذهن مخاطبان پاک می‌شود. در نتیجه باید با برگزاری کنسرت و انتشار یافتن آثار موسیقایی در این زمینه از فراموشی موسیقی ایرانی جلوگیری کنیم.

مجتبی بهرامی، خواننده و سرپرست گروه مشتاق در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: گروه “مشتاق” بعد از محرم و صفر تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.

بهرامی تاکید کرد: همچنین در حال تمرین با اعضای گروه هستیم و به احتمال بسیار در شهرستانها نیز به اجرای برنامه می پردازیم.

سرپرست گروه مشتاق افزود: به نظر من موسیقی ایرانی مورد بی توجهی بسیاری از هنرمندان قرار گرفته است و اگر این روند ادامه یابد این نوع موسیقی از ذهن مخاطبان پاک می گردد .در نتیجه باید با برگزاری کنسرت و انتشار یافتن آثار موسیقایی در این زمینه از فراموشی موسیقی ایرانی جلوگیری کنیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی در آواز اصفهان اجرا می کنیم و قطعاتی به تکنوازی، گروه نوازی و اجرای قطعات کردی اختصاص دارد. همچنین بخشی از این اجرا به آواز و مرکب خوانی، تصانیف محلی در دستگاه شور، تصانیف محلی در دستگاه ابوعطا و…. اختصاص دارد.

سرپرست گروه مشتاق در پایان گفت: در این کنسرت سعید دولت زارعی (نی)، مجتبی بهرامی(خواننده)، حمیدرضا آفریده(کمانچه)، محمد فتحی(ستار)، میلاد داول(دف)، مسعود نجفی(سنتور)، یاسر مرادی(بم تار)، حسین روزبهانی(تار)، مجید علیزاده (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه مشتاق می باشند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.