موشک‌های حماس ادعای اسراییل در دفاع از شهرهای خود را باطل کرد

۹۱/۰۹/۰۴ – ۰۹:۴۹

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۵۶۹

نسخه چاپیارسال به دوستان

زارعی در گفتگو با ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس،

موشک‌های حماس ادعای اسراییل در دفاع از شهرهای خود را باطل کرد

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یک تحلیلگر مسائل بین المللی با اشاره به دفاع فلسطینیان از نوار غزه با حداقل امکانات گفت: فلسطینی ها با هدف قرار دادن تل آویو ادعاهای رژیم صهیونیستی در خنثی سازی حملات مقاومت به شهرهای خود را باطل کردند.

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، موشک‌های حماس ادعای اسراییل در دفاع از شهرهای خود را باطل کرد

سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل بین المللی در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به جنگ هشت روزه غزه گفت: در جنگ غزه ما شاهد یک نبرد تمام عیار بین مردم مظلوم این سرزمین و نظامیان رژیم صهیونیستی به پشتیبانی قدرت های بزرگ جهانی بودیم که به صورت بی وقفه از کشتار مردم این سرزمین تحت عنوان “حمایت از امنیت شهروندان صهیونیستی” دفاع می کردند.

وی افزود: از نظر قدرت های جهانی، ترس شهروندان اسراییلی از موشک های حماس کاملا قابل درک بود، اما دفاع فلسطینی ها از خود “تروریسم”دولتی محسوب می‌شد.

این کارشناس مسائل بین المللی در ادامه تصریح کرد: فلسطینی ها با رشادت تمام با تسلیحات محدود خود تل آویو را در معرض تهدید قرار دادند و این موشک ها توانستند ادعاهای رژیم صهیونیستی در دفاع از شهرهای خود را به طور کامل باطل کنند.

وی ادامه داد: از این منظر، پاسخ حماس کاملا قابل توجه است. اما اگر تصور کنیم با چنین اقداماتی معادلات منطقه خاورمیانه دگرگون می گردد، چنین نیست.

این تحلیلگر مسائل بین المللی ادامه داد: امروز فلسطینیان نیازمند ادامه حمایت بین المللی می باشند و کشورهای عربی نباید در موضع غفلت از این مسئله مهم قرار بگیرند.

انتهای پیام/

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com » سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.