موضع استقلال نسبت به احکام کمیته انضباطی

۱۹م اسفند ،

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دیدار استقلال و تراکتورسازی از هفته ۲۹ لیگ برتر، جام خلیج فارس احکامی را صادر کرد. بر اساس حکم این کمیته آرش برهانی، علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی آبی‌پوشان و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال محکوم شد. همچنین حنیف عمران‌زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در لیگ برتر محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه استقلال هم به خاطر رفتار هواداران منتسب به این تیم به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایسنا ، باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) ساعت ۱۲ جلسه‌ای در این باشگاه دربارهٔ آرای صادر شده کمیته انضباطی برگزار کرد که نتایج آن به شرح زیر است:

۱- احکام صادر شده بسیار سنگین‌تر از احکام مورد انتظار بوده است.

۲- اعضای حاضر در این جلسه متفق‌القول این پرسش را دارند که چرا با وجود گذشت یک سال از دیدار استقلال و تراکتورسازی در تبریز که هواداران تراکتورسازی به سمت بازیکنان استقلال یخ و برف پرتاب کردند، هنوز تصمیمی دربارهٔ‌ی آن دیدار گرفته نشده است ولی در کمتر از ۲۴ ساعت با وجود آن همه مشکلات انضباطی دربارهٔ این دیدار به این سرعت تصمیم‌گیری شده است.

۳- اعضا اعتقاد دارند نسبت به آرش برهانی در این احکام بسیار سخت‌گیری شده است. آرش برهانی سابقه و شخصیت مشخصی در این مسایل دارد که همه حاکی از رفتار مناسب و بدون حاشیه اوست. در حالی که به نظر می‌رسد در محکومیت او به هیچ عنوان سابقه خوب نامبرده در نظر گرفته نشده است.

۴- باشگاه استقلال همچنان تلاش خود را برای پیگیری این ماجرا از مراجع قانونی ادامه خواهد داد و این مساله را تمام شده نمی‌داند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.