موضع جالب سید رضا اکرمی دربارهٔ فتنه

اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی رهبر معظم انقلاب انتقادات صریحی را در مورد کسانی که کلمه “انتخابات آزاد” را تکرار می‌کنند و سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند، مطرح کردند، با سید ررضا اکرمی تماس گرفتم تا نظر او را در این رابطه جویا شوم که …

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز طی روزهای قبل (هفته اول شهریور ماه) ابتدا با حکمی از سوی محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و رییس نهاد ریاست جمهوری به عنوان رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد  و فردای آن روز نیز از رحمانی فضلی وزیر کشور حکم گرفت و مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور شد.

سیدرضا اکرمی که متولد سمنان است، از حامیان میرحسین موسوی بوده و طی چهار سال قبل هیچ گاه صراحتا حاضر به محکوم کردن فتنه‌گران (موسوی و کروبی و عوامل میدانی آنها) نشد و هیچ سخنی در این زمینه به زبان نیاورد.

چند وقت پیش (ماه‌های پیش از انتخابات ریاست جمهوری) وقتی رهبر معظم انقلاب انتقادات صریحی را در مورد کسانی که کلمه “انتخابات آزاد” را تکرار می‌کنند و سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند، مطرح کردند، با سید ررضا اکرمی تماس گرفتم تا نظر او را در این رابطه جویا شوم که البته گفتگوهای ما به جاهای دیگری هم کشیده شد.

وی در بخشی از این گفتگو نه تنها در مورد فتنه ۸۸ سکوت نکرد، بلکه مواضعی اتخاذ کرد که نه تطبیقی با مواضع رهبر انقلاب دارد و نه با مواضع جامعه روحانیت مبارز که وی عضو آن است.

سید رضا اکرمی در بخشی از این فایل صوتی می‌گوید: ” … بنده فتنه را در مناظره احمدی‌نژاد نسبت به هاشمی و ناطق می‌دانم و …”

فایل صوتی کامل این بخش از سخنان سید رضا اکرمی که حالا در آن واحد در دولت اعتدال، ۳ پست “رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری”، “مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت” و “رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور‌” را دریافت کرده است را از اینجا دانلود کنید و بشنوید.
منبع: وبلاگ نخ تسبیح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.