موضوع تحریم‌ها برای ایران بی‌اهمیت است/ کانادا به دنبال اثبات خوشخدمتی به ارباب آمریکایی است

۲۵م آذر ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های اعلام شده از سوی کانادا فقط یک مانور سیاسی است، گفت: این موضوع کاملا بی‌اهمیت بوده و پیامد سوئی برای ایران نخواهد داشت.

سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی کانادا گفت: این ادعا و اعلام تحریم از سوی کانادا به هیچ وجه موضوعیت ندارد و در حالی صورت می‌گیرد که ایران و کانادا مدت بسیاری است که در هیچ زمینه ای با یکدیگر مراوده ندارند و می‌توان گفت که ایران به کانادا نیازی ندارد.

وی افزود: البته در مرحله قبل هم کانادا برای اثبات خوشخدمتی خود به آمریکا و اربابانش حرکت برخوردی با سفارت ایران در کانادا را انجام داد و این بار هم در راستای خدمت به آمریکا این کار را انجام داده است.

حسینی تصریح کرد: مسئله تحریم‌های اعلام شده از سوی کانادا فقط یک مانور سیاسی است، این موضوع کاملا بی‌اهمیت بوده، پیامدی برای ایران ندارد و تأثیرگذار نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب باید بداند که اگر به دنبال حل مسئله و ایجاد روابط است پس تحریم‌های مختلفی که علیه ایران خصوصا از جانب آمریکا در حال اعمال است معنایی ندارد.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: غربی‌ها باید موضع خود را در قبال ایران مشخص کنند که به دنبال گفتگو می باشند یا به دنبال تحریم و اعمال فشار، چرا که این دو با هم هیچ ارتباطی ندارند و باید به این مسئله توجه کنند که هرچه می توانستند در قبال ایران اعلام کردند و اینک و با نتیجه ندادن این اقدامات باید از اعمال تحریم‌های بی‌نتیجه دست بردارند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.