موضوع حجاب سبب پیشرفت در طراحی پوشش بانوان شده است

۱۲ تیرماه ۱۳،

عضو انجمن طراحان لباس ایران در گفت وگو با هنرآنلاین مطرح کرد

عضو انجمن طراحان لباس ایران گفت: خوش لباسی و خوش تیپی برای طراحان و علاقه مندان مد و لباس مقوله ای مهم در عرصه پوشاک محسوب می گردد اما به این شرط که سخت پسند نباشیم.

طیبه فلاحی طراح لباس و عضو انجمن طراحان لباس ایران در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ پوشش اغلب بانوان خوش ذوق و سلیقه ایرانی مطرح کرد: اصولا خانم در خرید و از آن مهمتر خرید پوشاک کمی مشکل پسند و وسواسی می باشند اما باید بگویم به سبب داشتن بیش از حد سلیقه و ذوق در بانوان ایرانی این مشکل پسندی خودش را بیشتر نشان می دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: البته باید بگویم هیچ وقت مشکل پسندی از نظر من و مطمئنا دیگران قابل تحسین نیست. این عادت در بعضی اوقات که بیشتر از حد اعمال بشود دیگر یک نقص محسوب می گردد.

فلاحی همچنین عنوان کرد: موضوع حجاب در کشور ما سبب پیشرفت در نوع پوشش خانم های ایرانی نیز شده است و در همین راستا بسیاری از کشورهای بیگانه از روی طرح های اسلامی لبلاس های ما برای طراحی لباس هایشان استفاده می کنند تا آنها هم به واسطه نوآوری های طراحان لباس کشور عزیزمان کمی خلاق تر جلوه بدهند.

این طراح لباس در پایان گفت: من برای تمامی طراحان لباس کشورمان و همچنین بانوان ایرانی مشکل پسند اما درعین حال شیک پوش آرزوی موفقیت بیشتر در این عرصه دارم و امیدوار هستم طراحان لباس ما دست از تلاش برای خلاقیت و نوآوری در این حوزه را نکشند و سخت مشغول ساختن و قدرتمند کردن این حوزه باشند.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.