موفقیت شبکه الکوثر در جشنواره الغدیر نجف

۲۰ آبان ،

جام جم آنلاین: شبکه جهانی الکوثر در ششمین جشنواره الغدیر نجف اشرف جایزه بهترین برنامه ویژه کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش تفسیری روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر دراین جشنواره بین المللی که ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ، خبرگزاری و موسسه رسانه ای وابسته به ۱۰ کشور با حدود ۶۰۰ اثر حضور داشتند، برنامه « ۱۸۰ درجه » از تولیدات این شبکه در گروه سنی نوجوان توانست رتبه اول برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان  را کسب نماید.

براساس این گزارش تفسیری، رویکرد کلی برنامه «۱۸۰ درجه » تربیتی آموزشی است که سعی دارد مسائل روانشناختی اجتماعی نوجوانان جوامع عربی را مطرح سازد و به بیان نکاتی که این رده سنی درمحیط خانواده،مدرسه و گروه همسالان با آن روبروست بپردازد.

در این جشنواره آثار شرکت نمایندگان در ۴۰ بخش بررسی و ارزیابی، و در مراسم پایانی، از آثار برتر با اهدای جایزه و لوح جشنواره قدردانی شد.

گفتنی است شبکه الکوثر روزانه دو ساعت برنامه ویژه برای کودکان و نوجوانان پخش می نماید و با توجه به اینکه کمتر از یک سال از ایجاد گروه کودک و نوجوان در این شبکه می گذرد، این گروه توانسته است با تولیدات ویژه و فاخر جایگاه خوبی را در بین مخاطبین گروه سنی کودک و نوجوان شبکه کسب نماید.

لازم به ذکر است شبکه جهانی الکوثر سال گذشته نیز در پنجمین جشنواره الغدیر نجف اشرف  حضور داشت و جایزه بهترین اثر نمایشی برای سینمایی « فرار از کوفه » را کسب کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.