موفقیت های پلیس نتیجه مشارکت مردمی است

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تعامل مردم با پلیس به عنوان عامل اصلی موفقیت های پلیس نام برد و گفت: پلیس زمانی می تواند در عملیات های خود موفق عمل کند که مردم همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس،سرتیپ دوم حیدر عباس زاده گفت : رویکرد جامعه محوری پلیس در چند سال گذشته نشان دهنده این موضوع است که پلیس بدون همکاری و حمایت مردم نمی تواند موفق عمل کند.
امیر عباس زاده تقویت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و نیز دفاتر نظارت همگانی را در راستای مشارکت فعالانه مردم در تامین امنیت عنوان کرد و گفت: در فوریت های پلیسی ۱۱۰ اخبار به دو دسته ” فوریتی و غیر فوریتی ” بررسی میشود .
وی اضافه کرد: اخبار فوریتی بوسیله واحدهای عملیاتی کمتر از ۷ دقیقه بررسی و اخبار غیرفوریتی نیز در پلیس های تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد . این مقام انتظامی گفت: اخبار و پیام های مردمی در دفاتر نظارت همگانی در ۴ دسته انتقاد ، شکایت ، تقدیر و پیشنهاد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد .
فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس زمانی می تواند در عملیات های انتظامی موفق عمل کند و امنیت مطلوب و ایده آل را در سطح جامعه برقرار کند که مردم همکاری لازم را داشته باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.