موفقیت‌های تراکتورسازی افتخار استان است

۱۶م اسفند ،

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای این تیم:

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به عنوان یک آذربایجانی به موفقیت‌های اخیر تیم تراکتورسازی در مسابقه های ملی و آسیایی افتخار می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، احمد علیرضابیگی سه‌شنبه شب در دیدار با بازیکنان، مربیان و مدیران تیم تراکتورسازی تبریز، افزود: صحنه‌هایی که تراکتورسازی ثبت کرده نه تنها در ایران که در تمام جهان این پیام را به گوش مردم رسانده که آذربایجان سرشار از شادی و نشاط است.

وی خاطرنشان کرد: زحماتی که برای تیم تراکتورسازی کشیده شد به لطف الهی جواب داد و امیدواریم نوار موفقیت‌های تراکتورسازی در بازی‌های آینده نیز ادامه یابد.

علیرضابیگی تاکید کرد: بازیکنان تراکتورسازی همانند بازی با تیم الجزیره امارات در صدد خلق پیروزی دیگری در بازی با استقلال تهران می باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: تراکتورسازی روزهای مهمی پیش رو دارد، چرا که موفقیت‌های این تیم انتظارات مردم و هواداران از آن را بالا برده و من نیز وظیفه داشتم از زحمات بازیکنان تیم و کادر فنی قدردانی کنم.

علیرضابیگی در خصوص مشکلات مالی تیم نیز گفت: تجربه نشان داده که در باشگاه تراکتورسازی شاید دستمزدها دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد و امروز نیز مبلغی به عنوان پاداش برد مقابل الجزیره به بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی گفت: تا پیش از سال نو بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی تامین و پرداخت می‌شود.

پیش از سخنان استاندار آذربایجان شرقی، جعفری مدیرعامل و اولیویرا سرمربی پرتغالی باشگاه تراکتورسازی نیز در خصوص وضعیت تیم توضیحاتی ارایه کردند.

بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی پس از این دیدار در ضیافت شام استانداری آذربایجان شرقی شرکت کردند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.