موفقیت خیره کننده کادنزای کیا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خودروی مدل کادنزای کیا از آوالون تویوتا پیش افتاد و از شورولت امپالای جنرال موتورز عقب ماند در طبقه بندی خودروهای سدان بزرگ به مقام دوم رسید و خودروی بنزین سوز آوالون تویوتا را به مقام سوم راند

خبراقتصادی:به گزارش استاف اند وایر و  رویترز، در گزارش نشریه کانزومر ریپورتس [گزارشات مصرف کنندگان] کادنزای کیا در طبقه بندی خودروهای سدان بزرگ به مقام دوم رسید و خودروی بنزین سوز آوالون تویوتا را به مقام سوم راند.

در بین ۱۲ خودروی سدان بزرگ که در نشریه پرمخاطب  کازومر ریپورتس (با ۸ میلیون مشترک) مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار گرفتند، شورولت امپالا از جنرال موتورز مقام اول را به دست آورد.

جیک فیشر مدیر تست جاده نشریه کانزومر ریپورتس می گوید: کادنزا این فکر که کیا خودروهای ارزان و کم ارزش می سازد را از ذهن ها خارج برده است.

آخرین باری که این نشریه خودروهای سدان بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد سال ۲۰۰۷ بود که در آن آوالون مقام اول را داشت. ظرف شش سال عقب ماندن این خودرو در رقابت و رسیدن به مقام سوم نشان از تحولات خیره کننده در صنعت خودروی جهانی دارد. از زمان ورشکستگی جنرال موتورز در سال ۲۰۰۹ به بعد، این خودروساز تمام اهتمام خود را روی کیفیت خودرو قرار داده است. کیا و هیوندایی هم هر چه بیشتر می گذرد به سگمنت های باارزش تر و باکیفیت تر بازار بیشتر نفوذ می کنند. در این بین خودروسازان ژاپنی در حال از دست دادن آن توفق و برتری قبل می باشند.

کادنزا اولین تلاش کیا برای ورود به سگمنت خودروهای گران قیمت است.  


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.