موفقیت شبکه چهار سیما در نوروز

۲۰فروردین۱۳،

شبکه چهار سیما نوروز امسال انتخاب اول طبیعت گردان و علاقمندان جاذبه های طبیعی ایران بود .

به گزارشممتازنیوز، بسیاری از بینندگان برنامه نورزی  رسانه ملی با ارسال پیامک و تماس با  شبکه چهار ضمن تقدیر از پخش مستند ایرانگرد ادامه تولید سری تازه این مستند را خواستار شدند مستند زیبای ایرانگرد مستندی متفاوت نسبت به مجموعه های مشابه دربارهٔ طبیعت و جاذبه های گردشگری ایران است  که در ۱۴ قسمت ۳۰ دقیقه ای سعی شده بود در ایام نوروز بیشتر به معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر و مردمان ییلاقی  بپردازد . آنچه این مستند را از نگاه مخاطبان شبکه چهار از سایر مستندهایی از این دست جدا کرد ، نگاه متفاوت و بکر به طبیعت  و ثبت  قاب ها و نماهایی  از مناظر مختلف است  که کمتر به چشم کسی آمده بود . بسیاری از بینندگان درخواست ، تهیه لوح فشرده تمام قسمت های پخش شده ، و یا قرار گرفتن این مجموعه بطور کامل بر روی پایگاه اینترنتی شبکه را داشتند ، ادامه پخش و همچنین پخش مجدد همه قسمت ها با اطلاع رسانی قبلی از جمله پرشمارترین درخواست های مخاطبان از شبکه در باره این برنامه است . بعضی از بینندگان هم با اعلام اسامی مناطق خاص از کشور و محل سکونت خود خواستار قرار گرفتن نام انها در فهرست سری تازهایرانگردشده بودند. شماری  از بینندگان هم خواسته بودند ایرانگرد از شبکه های  جهانی برای اشنایی بیشتر مردم سایر کشورها  با فرهنگ و مناطق ایران پخش شود.البته ایرانگرد انتقادهایی هم داشت از جمله اینکه چرا وقتی ازمنطقه ای برنامه پخش می شود ازموسیقی همان منطقه استفاده نشده است یا اینکه در این برنامه کمتر به سایر جنبه ها از جمله ارتباط و تعامل اشخاص منطقه باهم دیگر  پرداخته شده است .

مستندهای خارجی بویژه حیات وحش ،سریال های هیچکاک و داوینچی ، دلنوازان ، مستند چهار ، کتاب نوروزی ، معرفت ،گفتگوی تنهایی و زندگی روی پرده از دیگر برنامه های نورزی شبکه چهار است که بر اساس تعداد پیامک های ارسالی با استقبال مخاطبان این شبکه همراه بود .

پخش برنامه هایی در رابطه با سبک زندگی و برنامه هایی با موضوع روانشناسی  از جمله ایده ها و درخواست های مخاطبان در سال نو در پیامک های نوروزی امسال است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.