موفقیت “پایتخت ۲” یک عبادت وصف ناپذیر است/خاطره شیرینش تا ابد برایم تلخ ماند

۸فروردین ۱۳،

الهام غفوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

تهیه کننده “پایتخت ۲” گفت: موفقیت “پایتخت ۲” را یک عبادت لذت بخش و وصف ناپذیر می‌دانم که آن سانحه شیرینی اش را تا ابد برایم تلخ کرد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال “پایتخت ۲” ضمن تشکر از کل گروه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تنها چیزی که خاطره شیرین “پایتخت” را برای همیشه برایم تلخ کرد سانحه ای بود که برای این دو جوان رخ داد.

وی افزود: من و سیروس مقدم نهایت تلاش و حمایت خود را برای بهبودی این دو جوان که نان آور خانواده می باشند را انجام داده ایم.

غفوری تصریح کرد: “پایتخت ۲” با حمایت مدیران و تلاش تیم سازنده به موفقیت دست یافت ولی نمی‌دانم چگونه این دلخوری را از دل خود رفع کنم.

این تهیه کننده اظهار داشت: من خداوند را تشکر می‌کنم که این اتفاق به جاهای بدتری سوق داده نشد.

وی ادامه  داد: خوشبختانه جای شکرش باقی است که ماشین در هنگام چپ کردن نچرخیده است.

این تهیه کننده در خصوص سختی کار اظهار داشت: مجموعه “پایتخت ۲” کار بسیار دشواری بود که فکر می‌کنم پلان به پلان آن خود بازگوی همه چیز است.

غفوری تصریح کرد: اگر موفق شدیم من آن را یک عبادت لذت بخش و وصف ناپذیر می‌دانم و باید بگویم برای این کار من و “سیروس مقدم” ۳۰ سال تجربه خود را گذاشتیم که امیدوارم جوانها از آن استفاده کرد باشند.

وی ضمن تشکر از حمایت مدیران سیما به خصوص “سید عزت الله ضرغامی” گفت: تیمی از مدیران سیما از جمله “ضرغامی” رئیس رسانه ملی، “دارابی” معاون سیما تقدس نژاد و “مهدی فرجی” مدیر شبکه یک سیما از ما نهایت حمایت را به عمل آوردند که بخشی از موفقیت “پایتخت ۲” را مدیون این بزرگواران هستیم.

غفوری ابراز داشت: راه اندازی مجدد یک کاری مثل “پایتخت” به لحاظ زمانی ۲ سال زمان برد که این احیا کردن را مدیون همکاری تیم سازنده و حمایت مدیران صدا و سیما هستیم.

وی افزود: “سارا و “نیکا” برای حضور در این مجموعه یک سال به مدرسه نرفتند و در جایگاه خود برای این کار زحمت کشیدند.

غفوری خاطرنشان کرد: خوشحالم که مجموعه پایتخت ۲ و زحمت همه عوامل پشت صحنه و نیز جلوی دوربین به ثمر نشسته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.