موفقیت چکاوک شکاری در آزمون کنسرواتوار فلورانس

چکاوک شکاری رتبه نخست آزمون کنسرواتوار فلورانس را از آن خود نمود

چکاوک شکاری؛ پیانیست ۲۳ ساله ایرانی؛ رتبه نخست آزمون کنسرواتور فلورانس برای اجرای کنسرتوی شماره ۴ بتهوون به همراهی ارکستر کنسرواتور فلورانس(به رهبری Paolo Ponziano Ciardi) در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۲(۱۶ مهر ) را احراز نمود.
شکاری که تحصیل در رشته نوازندگی پیانو را از سنین نوجوانی در مسکو آغاز نموده است، هم اینک دانشجوی رشته آهنگ سازی و نوازندگی پیانو در کنسرواتور فلورانس ایتالیا می باشد.
وی پیش از این، در سال ۲۰۱۰ لوح و تندیس افتخار و جایزه نخست مسابقه بزرگ Olimpio Pianistico در شهر Leporano ایتالیا را از آن خود نموده و به این واسطه نشان افتخار وزارت جوانان ایتالیا و شهرداری Leporano و مجلس سنا و پارلمان این کشور را در یافت نموده بود.
شکاری، یک سال بعد از دریافت این جایزه، در سال ۲۰۱۱، توسط بنیاد Silio Taddei شهر Livorno ایتالیا، به عنوان شایسته ترین فارغ التحصیل رشته نوازندگی پیانو و سازهای زهی از میان فارغ التحصیلان کنسرواتوارهای شهر های فلورانس، Pesaro و Livorno برگزیده شد و در کنار حضور در هیأت داوران آزمون موسیقی ای که خود جایزه نخست آن را دریافت نموده بود، سونات سی مینور Frantz Litz را در یک کنسرت، اجرا نمود.

 

Share

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.