مولر: حضور گوتزه فینال را جذاب تر می کند

۲۴اردیبهشت،

این دو تیم در حالی کمتر از دو هفته دیگر در ومبلی مقابل هم قرار می گیرند که خبر انتقال گوتزه از دورتموند به بایرن در تابستان پیش رو، بر حساسیت این دیدار افزوده اما هنوز مشخص نیست که این ملی پوش آلمانی می تواند در این دیدار حضور پیدا کند یا خیر.

به گزارش گل، گوتزه در دیدار برگشت دورتموند مقابل رئال در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ آسیب دید و از آن زمان نتوانسته برای زردها به میدان برود. البته او به تازگی به تمرینات بازگشته و کلوپ امیدوار است که بتواند از این بازیکن در فینال چمپیونزلیگ استفاده کند.

مولر در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من ماریو گوتزه را دوست دارم. خوشحالم که او به بایرن می آید و حضور او می توان اندکی جذابیت های فینال را افزایش دهد.

این دیدار جذابیت های زیادی دارد و من این را دوست دارم. از اینکه مقابل دورتموند بازی می کنیم، خوشحالم زیرا شور و شوق بیشتری بر بازی حاکم خواهد بود.”

مولر می داند که به خاطر ناکامی در دیدار فینال فصل قبل مقابل چلسی، در این دیدار فشار زیادی روی بایرن خواهد بود:” قهرمان شدن ما در چمپیونزلیگ تنها به زمان بستگی دارد. اگر یک بار دیگر شکست بخوریم، لقب بازنده به ما داده می شود و این ناعادلانه است.

در واقع فینال سال قبل و فینال سه سال قبل، ارتباطی با این دیدار ندارد؛ تنها چند بازیکن در آن دیدارها هم حضور داشتند.

البته اگر سال قبل قهرمان می شدیم، فوق العاده می شد. اما امسال حتی در خارج از خانه، قوی تر هستیم و این سبب خوش بینی من است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.