مونتولیوو: اسپانیا از هر نظر بهتر از ما بود

  ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان بر این باور است که هواداران ایتالیا می‌توانند با وجود شکست ۴ بر صفر لاجوردی پوشان در فینال مقابل اسپانیا به عملکرد تیم خود افتخار کنند.

آتزوری شب گذشته در فینال یورو ۲۰۱۲ در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر از اسپانیا شکست خورد و در پایان با دریافت ۲ گل دیگر بازنده شد تا اسپانیا برای دومین دوره متوالی قهرمان جام ملت‌های اروپا شود.

این بزرگترین پیروزی در فینال جام ملت‌های اروپا و جام‌جهانی بود و مونتولیوو تأیید کرد که نتیجه مقابل لاروخا مأیوس کننده بوده است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم ایتالیا می‌تواند به ما افتخار کند؛ زیرا تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما به همه ایتالیایی‌ها نشان دادیم که تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و تنها در فینال شکست خوردیم که برای ما گران تمام شد.

هافبک آتزوری خاطرنشان کرد: آنچه اتفاق افتاد این بود که اسپانیا بهتر از ما بازی کرد، آنها بهترین استفاده از را فرصت‌هایشان کردند و در این صورت است که شکست ماتادورها غیرممکن می‌شود. این درست است که بازی از لحاظ مالکیت توپ متعادل بود، اما آنها از هر نظر بهتر بودند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، البته ۱۰۰ درصد آماده نبودیم؛ شاید به این دلیل که نتوانستیم در فاصله زمانی کوتاه بین مسابقات ریکاوری کنیم.

مونتولیوو اظهار داشت: همچنین روی مصدومیت‌ها بدشانس بودیم. وقتی تیاگو موتا زمین را ترک کرد، بازی تمام شد.

آتزوری اکنون تمرکزش را بر مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۴ معطوف می‌کند که با تیم‌های دانمارک، چک، بلغارستان، ارمنستان و مالت هم‌گروه شده است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم تیم خوبی در آینده داشته باشیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.