مون‌پلیه –پاری‌سن‌ژرمن در غیاب زلاتان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

فردا شب (یکشنبه) آخرین سری از مسابقات این هفته با انجام ۴ پیکار به پایان می‌رسد. در یکی از این دیدارها مون‌پلیه در ورزشگاه دولاماسون از پاری‌سن‌ژرمن استقبال خواهد نمود.

به گزارش تفسیری فارس،مون‌پلیه که فصل قبل مقام اول را از آن خود نمود، در شرایطی پذیرای پاریسی‌های ولخرج و البته پیشتاز خواهد شد که در ۱۱ هفته قبل ۳ برد ، ۳ تساوی و ۵ باخت کسب نموده و اکنون با ۱۲ امتیاز در میانه‌های جدول یعنی رده یازدهم جای دارد.

به باور بسیاری از تحلیل‌گران این دیدار برای دو حریف اهمیت زیادی دارد. میزبان در صورت پیروزی مقابل حریف پر ستاره، از روحیه مضاعفی برخوردار شده و می‌تواند در هفته‌های آینده سیر صعودی در جدول را طی کند.

از سویی سن‌ژرمن (۲۲ امتیاز ، میانگین گل ۱۰+) که توسط کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی معروف اسبق چلسی و آ.ث‌میلان هدایت می‌شود، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی و برگ برنده‌اش را بخاطر اخراج در بازی هفته پیش، در خدمت ندارد و در صورت غلبه بر حریف موقعیت مستحکم‌تری در صدر جدول پیدا خواهد نمود.

در سایر دیدارهای فردا سوشو در ورزشگاه اگوست بونال منتظر رویارویی با المپیک لیون است، بوردو در میهمانی لورینت شرکت می‌کند و المپیک مارسی در جنوب فرانسه میهمانی همچون نیس خواهد داشت.

*برنامه مسابقات امروز (شنبه) :

لیل – برست

باستیا – والنسین

تولوز – آژاکسیو

سن آتین – ترویه

رمس – افیان


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.