میثاقیان:گل نزدیم اما بهترین دفاع لیگ را داریم

   اکبر میثاقیان در مورد دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی سختی داریم، فولاد جزو تیم‌های پر مهره لیگ است و از یک مربی خیلی خوب بهره می‌برد. دو تیم در یک شرایط آب و هوایی تمرین و تقریبا مثل هم بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

وی در مورد انتقاداتی که از تیمش مبنی بر عدم گلزنی مهاجمان می‌شود، عنوان کرد: هرچند تاکنون گلی نزدیم، اما بهترین دفاع لیگ را داشتیم و هنوز گلی دریافت نکردیم. مدت زیادی از لیگ نگذشته و تنها ۳ هفته را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما رفته رفته بهتر می‌شوند و مهاجمان‌مان در بازی‌های بعدی گلزنی هم می‌کنند. یک تیم جوان را داریم و بازیکنان ما نیاز به حمایت دارند، همه بازی‌ها سخت است و هواداران باید برای حمایت از ما به استادیوم بیایند.

میثاقیان در مورد اینکه از بازی آلومینیوم و فولاد به عنوان دربی جنوبی‌ها یاد می‌شود، گفت: مردم جنوب همه عاشق فوتبال هستند و علاقه بسیار زیادی به این ورزش دارند. به نوعی این مسابقه دربی جنوبی‌هاست و تعبیر جالبی است که از آن می‌شود.

وی در مورد اینکه از تیمش به دلیل اینکه بازیکنان، خود را زیاد به زمین می‌اندازند انتقاد می‌شود، اظهار داشت: دیگر اگر مُردیم، خودمان را زمین می‌اندازیم، فکر می‌کنم اینطور دیگر کسی انتقادی نکند. کسی از قصد این کار را انجام نمی‌دهد و حتما آسیبی دیده که روی زمین افتاده است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.