میثاقیان: به دنبال اینیستا رفتم ولی نیامد

۲۸م دیماه ،

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن شهرری بیان کرد: تمام بازی‌ها سخت است و حکم فینال را دارد. راه آهن هم در دو، سه هفته قبل باخته و فردا بازی سختی داریم. ما هم به بازیکنان گفته‌ایم که چاره‌ای جز برد نداریم. اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید ببریم. مساوی و باخت هم هیچ فرقی با هم ندارند.

وی ادامه داد: در هفته قبل خط حمله فولاد خوزستان را به باد تشبیه کردم اما بیشتر از سه حمله انجام ندادند و ما هم باختیم اما به بهترین تیم ایران نتیجه را واگذار کردیم. راه آهن هم یارگیری خوبی داشته و علی دایی به این تیم شخصیت داده است. من هم دو سال را در راه آهن بودم و این تیم را از سقوط نجات دادم اما آن زمان وضعیت راه آهن خیلی خراب بود. من آن موقع هم راه آهن را از سقوط نجات دادم هم برج میلاد را معروف کردم. البته قول نجات دادن راه آهن از سقوط اتفاقی بود اما الان قول دادن سخت شده است و اگر هم بخواهم قول بدهم باید با زندگی‌ام بازی کنم.

وی ادامه داد‌: در نیم فصل دوم از لحاظ آماری دو امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفته‌ایم. فردا هم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و شما اصحاب رسانه که من را دوست دارید، دعا کنید تا هم خودم موفق باشم هم باشگاه.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود هافبک‌های ضعیفش مهاجم جذب کرده است گفت: من به دنبال اینیستا رفتم اما نیامد! البته ما هافبک‌های خوبی هم داریم. شما نمی‌توانید آلومینیوم را با تیمی که ۴۰ سال قدمت دارد مقایسه کنید. شما در این فصل می‌بینید تیم‌هایی مثل ملوان و پرسپولیس که این همه سابقه دارند، بعضی وقت‌ها به مشکل برمی‌خورند اما ما تیم جوانی هستیم و چند فوروارد گرفته‌ایم که امیدوارم کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم در ادامه با اشاره به خاطره‌ای در انزلی افزود: یکی از دوستان رسانه‌ای در انزلی به من گفت که آیا دیوانه‌ای کار سخت می‌کنی و من در جواب به او گفتم که کار سخت را دوست دارم چون مردم خوشحال می‌شوند. مگر زمانی که تیم‌های نوشهر و شهرداری تبریز را به لیگ آوردم بد شد؟ این‌ها سخت است و من هم دیوانه نیستم و عاقلم. آخرین مقصدم هم سیستان و بلوچستان است چون دوست دارم مردم آنجا هم خوشحال شوند.

میثاقیان همچنین دربارهٔ عدم آمادگی ایمون زاید در این بازی به دلیل دوری چند ماهه از میادین گفت: زاید در فوتبال سه گل زده است که شاید تا ۱۰ سال دیگر هم نشود چنین کاری کرد اما این زیبایی کارش تا آخر عمرش می‌ماند. البته او در ایرلند هم آقای گل بوده و کاری ندارم که کسی تمایلی به جذب او نداشت. او برای ما در دو بازی هم گل بزند،‌برایمان بس است. البته به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌اش فردا بازی نخواهد کرد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تفکری پشت کنار هم قرار دادن زاید و میداودی در تیم‌تان وجود دارد و آیا با هدف خاصی خواسته‌اید خط حمله‌تان را سرخ‌آبی کنید، اظهار کرد: این اتفاق به طور شانسی افتاده است چون ما آنقدر گرفتاری داریم که نمی‌توانیم به سرخ‌آبی کردن خط حمله فکر کنیم. آیا من می‌توانم با این همه گرفتاری به فکر کنار هم گذاشتن دو بازیکن قرمز و آبی باشم؟


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.