میثم حسینی: بازی نکردنم در استقلال فنی نبود

۲۶م اسفند ،

میثم حسینی دربارهٔ دیدار استقلال و نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است و مطمئنم قلعه‌نویی می‌داند بازی سختی را برابر نفت پیش رو دارد. با شناختی که از آقای قلعه‌نویی دارم می‌دانم که در تمرین‌ها حتمال این مسئله را به بازیکنان گوشزد می‌کند که نفت حریف دست و پا بسته‌ای برابر استقلال نیست و مطمئن باشید یقه استقلال را می‌گیریم.

به گزارش ایسنا ، او در پاسخ به این سوال که آیا به سمت نیمکت استقلال پیش از آغاز بازی خواهد رفت، گفت: استقلال را به خاطر خودش دوست دارم و برای عرض ادب و اجازه و دیدن رفقای استقلالی به سمت نیمکت استقلال خواهم رفت. البته با این کار به هواداران استقلال هم احترام می‌گذارم.

مدافع نفت تهران در ادامه از جدایی اش در نیم فصل از استقلال گفت و افزود: من در این رابطه پیش دوستانم هم صحبت نکردم و همیشه به نظر مربی احترام می‌گذارم. زمانی که به استقلال آمدم مظلومی سرمربی بود و همه می‌گفتند نمی‌توانم در این تیم موفق شوم. استقلال تیم بزرگی بود و من خیلی تلاش کردم تا خودم را در آن اثبات کنم.

حسینی افزود: در استقلال آقایان هنکه، مظلومی، حجازی و فریبا برای من بسیار زحمت کشیدند تا من در آن سال راه بیفتم. با آمدن قلعه‌نویی در ترکیه مچ پایم شکست و هفت هفته از لیگ را از دست دادم. در اولین بازی امسال برابر راه آهن به میدان رفتم، با دو گلی که در آن دیدار زدم، پیروز شدیم و در آن دیدار یک پاس گل هم دادم. ولی باور کنید خودم هم نمی‌دانم دقیقا چه شد که از استقلال خارج شدم. من در لیست نقل و انتقالات نبودم و از این بابت مطمئنم. مردم و کادر فنی از عملکرد هم‌پستی من راضی نبودند و او از من با فاصله‌ای خیلی زیاد برتر نبود. مگر می‌شود میثم حسینی فصل قبل که پدیده‌ی لیگ بود به یک باره آنقدر ضعیف باشد؟

او در ادامه افزود: من با فتح‌الله‌زاده چند هفته پیش از پایان نیم فصل صحبت کردم و ایشان به من گفت تو در لیست مازاد استقلال نیستی. ۷ بازی برای استقلال کردم که ۶ بازی را بردیم و یکی را به فولاد باختیم. این را مطمئنم که دلیل کنار گذاشتن من از استقلال فوتبالی نبود. من برای این فصل برنامه داشتم که به تیم ملی برسم. در نیم فصل ۱۰ پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم. بگذارید بگویم از پرسپولیس ، سپاهان، تراکتور، صبا و فولاد پیشنهاد داشتم. شما به من بگویید آیا اینقدر بد بوده‌ام که این تیم‌های بزرگ من را بخواهند؟ من هیچ وقت در این باره با قلعه‌نویی صحبت نکرده‌ام چرا که اعتقاد داشتم خودش همه این‌ها را می‌داند. همواره به او احترام می‌گذاشتم و با وجود اینکه می‌دانستم بازی ندادنش غیر فنی است، چیزی به او نمی‌گفتم. قلعه‌نویی خودش از دید فنی بسیار قوی است و من مطمئنم خودش می‌داند من چقدر خوب بودم و وجدان خودش از من راضی است. من به توانایی‌های خودم ایمان داشتم و به همین دلیل می‌گویم که قطعا خروج من از استقلال فنی نبود.

میثم حسینی در ادامه به روزهای اول حضورش در استقلال اشاره کرد و به ایسنا گفت: سال اولی که به این تیم آمدم از لیگ یک آمده بودم و چون هواداران من را نمی‌شناختند بسیار با استرس بازی می‌کردم ولی آرام آرام شرایط خوب شد و من در استقلال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتم و در مجموع خاطرات خوبی در این تیم داشتم.

او در ادامه با اشاره به حضورش در نفت تهران گفت: آقای ابراهیم‌زاده مربی باهوشی است و دلیل جذب من را این گونه بیان کرد که من در سه پست می‌توانم بازی کنم. من در استقلال هافبک دفاعی هم بازی کرده بودم و در دو پست دفاعی هم قابلیت بازی داشتم. با این حال در نفت آرامش دارم و با وجود اینکه آرام هستم هنوز به این فکر می‌کنم که دلیل بازی نکردن من در استقلال فنی نبود. من این را نمی‌گفتم و حرص می‌خوردم و از این ناراحت بودم که چرا استقلال برای من تصمیم گرفته بود. یک روز به من گفتند به نفت تهران برو و من دوست داشتم بگویم این که من را نخواهید حق شماست ولی خودم باید تیم جدیدم را انتخاب کنم. شاید من نفت را انتخاب می‌کردم ولی قبول کنید آن زمان در سطوح بالای لیگ سپاهان و به تازگی تراکتور هم‌سطح با استقلال بودند.

مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال گل بزند، خوشحالی خواهد کرد یا خیر گفت: مطمئنا خوشحالی نمی‌کنم و با منوچهری هم که صحبت می‌کردم او هم این نظر را داشت که خوشحالی نکنیم. شاید آن لحظه‌ای که گل بزنم خوشحالی کوچکی انجام دهم ولی مطمئن باشید از عمد نخواهد بود چرا که دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم. با این حال برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و دوست داریم شخصیت نفت را نشان دهیم. البته امیدوارم استقلال هم در ادامه لیگ موفق باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.