میرزاده از شورای عالی انقلاب فرهنگی رای اعتماد گرفت

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

 خبرگزاری آریا- شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیشب علاوه بر تایید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست ۶ دانشگاه علوم پزشکی و دبیر شورای فرهنگ عمومی را هم تایید کرد.
 به گزارش خبرگزاری آریا ، آقای محمدرضا مخبر دزفولی در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه دیشب شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت که پس از بیان دغدغه ها، نقاط قوت و توقع ها برای پیشرفت این دانشگاه در ابعاد گوناگون فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی، دکتر میرزاده هم برنامه کلی و جهت گیریی های اساسی را ارائه کرد و در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی به وی رای اعتماد داد.
وی افزود: روسای شش دانشگاه علوم پزشکی شامل دکتر پیوندی برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر احمدی برای دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دکتر اسماعیلی ندیمی برای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر نصیری برای دانشگاه علوم پزشکی زابل، دکتر جان بابایی برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر جعفریان برای دانشگاه علوم پزشکی تهران هم از شورا رای اعتماد گرفتند.
مخبر دزفولی تصریح کرد: در این جلسه همچنین به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین شاه مرادی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب شد.
وی گفت: تاسیس بنیاد بین المللی “اسراء” هم که در زمینه های قرآنی و علوم وحیانی فعالیت می کند از جمله مصوبات شورای عالی است که مسیر ابلاغ را طی خواهد کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: توجه به مناطق محروم و زلزله زده از نظر سهمیه آزمون سراسری سال آینده از دیگر مسائل مورد بررسی بود که تصویب نهایی شد و تفصیل آن در گزارش دبیرخانه شورا خواهد آمد.
وی تصریح کرد: اختصاص سهمیه برای مناطق محروم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر و همچنین سهمیه ۵ ساله برای مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی که آسیب دیده اند از دیگر مصوبات جلسه دیشب شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.