میرعلایی دبیر جشنواره فیلم کودک باقی ماند

جام جم آنلاین: دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان منصوب شدند.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، طی احکامی از سوی جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی، سید احمد میرعلایی به عنوان دبیر بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سید علیرضا سجادپور، سعید رجبی فروتن، مهدی مسعود شاهی، حسن نجاریان و بهمن حبشی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب شدند.

متن حکم سید احمد میر علایی به شرح ذیل است:

جناب آقای سید احمد میر علایی

با استعانت از نصرت و فیوضات الهی، فصل زرین دیگری با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان اصفهان برای کودکان ایران دوست داشتنی رقم خواهد خورد.

انتظار کودکان و نوجوانان ایران اسلامی آن است که سینمای ایران در مسیر پیشرفت و تعالی خود پرده های شور انگیز و چشم نوازی را به روی آنها بگشاید و همچون رنگین کمان ،آسمان خیال و اندیشه آنان را زینت بخشد.

با اعتنا به حسن سابقه و تجربه در برگزاری با شکوه و در خور سینمای ایران اسلامی به موجب این حکم مسوولیت دبیری بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان را به شما سپرده و شایسته است با جلب همراهی و همفکری همه دلسوزان به کسب رضایت حق تعالی و عموم مخاطبان ارجمند موفق باشید.

جواد شمقدری
 رییس سازمان سینمایی

این گزارش می افزاید: رییس سازمان سینمایی در حکم جداگانه ای اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان را منصوب کرد.

متن حکم بشرح ذیل است:
جناب آقای سید علیرضا سجادپور
جناب آقای سعید رجبی فروتن
جناب آقای مهدی مسعود شاهی
جناب آقای حسن نجاریان
جناب آقای بهمن حبشی

بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان فرصت تازه ای برای ارزیابی کارنامه سینمای ایران با موضوع کودک و نوجوان است.

بی شک هر ساله در کنار تماشاگران و منتقدان این گونه سینمایی،کودکان و نوجوانان ایران سرافراز،کنجکاوانه نظاره گر سبد تولیدات سینمای کودک هستند تا میزان و کیفیت توجه مدیران و سینماگران کشور را به سینمای مطلوب و خیال آفرین خود ببینند.

با امید به اینکه شاهد تدابیر وابتکارات نوینی در دوره آتی جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشیم و انتظارت به حق مخاطبان و ولی نعمتان سینمای ایران را جامه عمل پوشیم به موجب این حکم شما را به عنوان عضو شورای سیاست گذاری جشنوار فیلم کودک و نوجوان اصفهان منصوب می نمایم.

مزید توفقیات شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

جواد شمقدری
رییس سازمان سینمایی


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.