میرکاظمی:طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی باید در کمیسیون انرژی بررسی شود

جمعه ۱۹ خرداد – ۱۱:۳۷:۲۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی نیاز به بررسی در کمیسیون انرژی دارد، گفت: رسیدگی به هر طرح غیرمنطقی و سیاسی در کمیسیون انرژی ضروری است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سیدمسعود میرکاظمی درباره طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی، اظهار داشت: ما نباید با طرح‌هایی غیر علمی و غیر کارشناسی کشاورزی منطقه‌ای را فدای منطقه دیگر کنیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین بحث در مصرف آب بهره‌وری از منابع آبی است، ما در شرایط کنونی در بسیاری از مناطق با کمبود آب مواجه نیستیم بلکه مصرف نامناسبی داریم که موجب کمبود آب شده است.
وی با بیان اینکه طرح جامع انرژی باید تدوین و اجرایی شود، ادامه داد: ما باید بررسی کنیم که در چه مناطقی نیاز به به نقل از خانه ملت ، انتقال انرژی داریم یا از انرژی‌های فسیلی و طبیعی استفاده کنیم.
میرکاظمی که نامزد ریاست کمیسیون انرژی مجلس نهم است، درباره اینکه بودجه دو هزار میلیارد تومانی طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی، گفت: چنین طرح‌هایی که اگر منطقی پشت آن نباشد و سیاسی باشد، در کمیسیون انرژی مجلس نهم رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۸۱۱۳۷۲۰۴۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.