میزبانی پایتخت از اجلاس عدم تعهد/رمز گشایی “شجونی” از لفظ خوارج بانی طرح وحدت ملی

۱فروردین ۱۳،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ شهریور ماه سال با میزبانی پایتخت برای اجلاس عدم تعهد،‌ حمایت احزاب از کاندیداتوری برخی چهره‌ها و خروجی دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری به پایان رسید.

حمایت جهادگران ایران اسلامی از کاندیداتوری قالیباف در انتخابات

وهاب عزیزی درگفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از حمایت جهادگران ایران اسلامی از کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد و گفت: در جلسات اعضای شورای مرکزی جهادگران ایران اسلامی تصمیم گرفته شد در صورتی که قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهور شود از وی حمایت کنیم.

شامگاه چهارشنبه مراسم گرامیداشت شهدای شهریورماه برگزار شد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم گرامیداشت شهدای شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائه، حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، اسد الله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز، فرماندار تهران، داوود احمدی نژاد، اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌های کشور و خانواده‌های شهدای شهریور ماه برگزار شد.

ضرورت تجدید‌نظر در ساز و کار جبهه متحد برای انتخابات ریاست جمهوری

حبیب‌الله عسگراولادی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ ورود جبهه پیروان خط امام و رهبری به مصادیق کاندیداهای آتی ریاست‌جمهوری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکنون به بررسی مصداقی کاندیداها ورود پیدا نکرده است و در حال بحث و رایزنی است.

پایتخت آماده میزبانی اجلاس عدم تعهد است

محسن نائبی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ آمادگی تهران برای برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: اجلاس عدم تعهد در جغرافیای تهران برگزار می‌شود اما در حقیقت اقدامی ملی است چرا که تمامی دستگاه‌ها و مسئولین برای برگزاری این اجلاس تلاش کرده‌اند.

“هشتم شهریور” یاد آور مجاهدت در خدمت

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌ فرارسیدن سی و یکمین سالگرد فاجعه‌ تروریستی هشتم شهریور و انفجار دفتر اول‌وزیری به دست منافقان کوردل در سال ۱۳۶۰، با صدور بیانیه‌ای این عمل تروریستی و ضد بشری را به شدت محکوم کرده و یاد و خاطره‌ شهیدان والامقام دولت به ویژه رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی و اول‌وزیر شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر را گرامی داشت.

رایزنی خانه کارگر با حسین کمالی برای انتخابات ریاست جمهوری

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در امور استانها در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به نحوه ورود خانه کارگر به صحنه انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: نحوه ورود خانه کارگر به صحنه انتخابات آتی ریاست جمهوری بیشتر بر دو مبنا استوار بوده است.

شجونی از لفظ “خوارج” بانی طرح وحدت ملی رمز‌گشایی کرد

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح تشکیل دولت وحدت ملی و کاندیدای وحدت ملی توسط هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: برخی سعی دارند با طرح وحدت ملی، اصلاح‌طلبان را دوباره زنده و احیا کنند.

سیزدهم مهرماه روز سرنوشت ساز حزب موتلفه اسلامی

سیزدهم مهر که به لطف الهی دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی برگزار خواهد گردید، روزی سرنوشت ساز برای این تشکل یاریگر گفتمان امام و رهبری خواهد بود و ان شاء الله پس از آن شورای مرکزی منتخب از این انتخاب پاسداری خواهد کرد و در مسیر خط مشی مصوب پیش خواهد رفت و همچنین هیات نظارت بر صحت حرکت این شورای مرکزی منتخب نظارت خواهد داشت.

دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی در ۱۴ شهریور ماه ۹۱  در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

جبهه پیروان هنوز بررسی مصداقی کاندیداها را آغاز نکرده است

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ ورود جبهه پیروان خط امام و رهبری به بررسی مصداقی کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری و جبهه متحد تاکنون بررسی مصداقی کاندیداهای ریاست جمهوری را آغاز نکرده‌اند.

زیباکلام‌ تئوریسین‌ اصلاحات نیست

محمدجواد حق‌ شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد زیبا کلام مبنی بر حمایت اصلاح‌طلبان از یک اصولگرای معتدل در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: اجماع اصلاح‌طلبان بر روی شخصیتی میانه‌رو از جریان اصولگرایی، امکانپذیر و ثمربخش نیست.

آیا لنکرانی از شورای مرکزی جبهه پایداری استعفا داده است؟/اکراه از پذیرفتن سمت سخنگویی

محمدجواد ابطحی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، ضمن رد کردن خبر انصراف کامران باقری لنکرانی از شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: لنکرانی به اصرار اعضای جبهه پایداری، سمت سخنگویی در این جبهه را عهده دار شده است اما خبرها انتشار یافته مبنی بر استعفا و یا کناره‌گیری وی از شورای مرکزی جبهه پایداری نیز صحت ندارد.

ایران پاسخ حرکت غیر اخلاقی کانادا را خواهد داد

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ تعطیلی سفارتخانه کانادا در کشورمان، گفت: برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران و دستاوردهای بی‌نظیری که  برای کشورمان داشته رژیم‌صهیونیستی و غرب را عصبانی کرده است.

جبهه پیروان در حال بررسی ویژگی‌های دولت و رئیس‌جمهور آینده است

احمد کریمی‌اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ برنامه‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان در حال بررسی ویژگی‌های دولت و رئیس‌جمهور آینده است.

در جلسه جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح چه گذشت/ دعوت آیت‌الله مصباح برای مقاومت

دبیر‌کل جبهه پایداری با اشاره به جلسه اعضای این جبهه با آیت‌الله مصباح یزدی به تشریح اهم مسائل این دیدار پرداخت.

حضور ۲۵ کاندیدای پیدا و پنهان در انتخابات ریاست جمهوری/ ورود کاندیداهای محافظه‌کار اصلاح‌طلب در عرصه رقابت

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ کاندیداهای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: گروه‌های سیاسی فعال در صحنه متناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی نوع آرایش و کاندیدای مورد حمایت خود را انتخاب می‌کنند.

چرایی به عضویت عادی در آمدن رسایی و کوچک‌زاده از نگاه عضو شورای مرکزی جبهه پایداری

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ‌با تأکید بر این مطلب که اعضای شورای مرکزی اول جبهه پایداری طبق اساسنامه جدید برای مدت دو سال انتخاب شدند و اعضای شورای مرکزی دوم پس از آن توسط مجمع عمومی انتخاب خواهند شد،‌ گفت: از رفتار برخی رسانه‌ها معلوم می‌شود جبهه پایداری از پایگاه مهمی در کشور برخوردار است که آنها از ایجاد انشعاب در این جبهه،‌ که البته واقعیت هم ندارد، خوشحال می‌شوند.

خاتمی هنوز متهم به حمایت از فتنه ۸۸ است

 مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به سخنان خاتمی گفت: اولین موضوعی که خاتمی باید نسبت به آن اظهار نظر کند اعلام برایت از فتنه و روی‌گردانی از جریان برانداز است.

احتمال تغییرات جدید در جبهه پایداری/اعلام رسمی اسامی شورای مرکزی پس از تعیین دبیرکل و سخنگو

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با آیت‌الله خوشوقت، گفت: هدف از دیدار اعضای جبهه پایداری با بزرگان و عالمان دین کسب رهنمود و استفاده از نقطه نظرات آنها است، و دیدار امروز با آیت‌الله خوشوقت نیز در همین راستا است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.