«میگرن» نقد وبررسی می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

در دویست پنجاه ونهمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

در دویست و پنجاه و نهمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران«میگرن» نخستین ساخته مانلی شجاعی فرد یکشنبه۱۴آبان، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، داستان «میگرن» در آپارتمانی می‌گذرد که در سه واحد این آپارتمان سه نوع زندگی به شکلی موازی در جریان است در هر یک از این زندگی‌هاقصه حول سه خانواده مختلف می‌گذرد که از نظر سطح فرهنگی، شخصیت‌های این قصه‌ها هر کدام درگیری‌های خود را دارند.
شجاعی فرد برای ساخت این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را دریافت کرد.
رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، هدایت هاشمی، شاهرخ فروتنیان، افشین هاشمی، سهیلا رضوی، صفاآقاجانی و حسین سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی«میگرن» هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید و حمید آقاگلیان انجام داده‌اند.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مانلی شجاعی فرد(کارگردان)، هنگامه قاضیانی و پانته آ بهرام (بازیگران)، آنتونیا شرکاء(منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.