می‌توانیم بالاتر از رتبه هفتم قرار بگیریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

محمد احمدزاده پس از پیروزی یک بر صفر برابر آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری گفت: آلومینیوم برای یک امتیاز آمده بود و نزدیک بود که بازی مساوی شود. هرچه از بازی می‌گذشت، تجمع حریف در دفاع بیشتر می‌شد و عقب‌تر می‌کشیدند و این کار را برای ما سخت می‌کرد.

سرمربی ملوان عنوان نمود: در نیمه اول فقط دو موقعیت گل داشتیم اما در نیمه دوم از دفاع ۴نفره iبه دفاع ۳ نفره تغییر سیستم دادیم و تعداد مهاجمانمان را بیشتر نمودیم و در نهایت iبه گل رسیدیم. در دقایقی بر ما سخت گذشت که نمی‌توانستیم گل بزنیم ولی خوشبختانه با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان پیروز شدیم. از اینکه هواداران خوشحال iبه خانه‌هایشان برگشتند من هم خوشحالم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آینده و برابر تیم‌هایی که در انزلی برای دفاع نمودن می‌آیند شرایط iبهتری داشته باشیم و بتوانیم تاکتیک‌هایمان را iبه خوبی اجرا کنیم.

احمدزاده در مورد اینکه ملوان در پایان لیگ در چه رتبه‌ای قرار می‌گیرد گفت: بعد از دو سال و نیم که iبه ملوان برگشتم گفتم این مجموعه پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در رده بالاتر از هفتم قرار بگیرد. شرایط و پتانسیل ما بسیار خوب است و روی سکوها بی‌نظیر هستیم. هواداران از ما حمایت می‌کنند و بازیکنان خوبی داریم. مسئولان محلی مدیریت باشگاه و حتی رسانه‌ها در انزلی ما را حمایت می‌کنند با این پتانسیل می‌توانیم در رده‌ای بالاتر از هفتم قرار بگیریم.

سرمربی ملوان تصریح نمود: همه تلاشمان را می‌کنیم که ملوان در موقعیتی خوب قرار بگیرد. مردم انزلی حقشان است که ملوان را با شرایط خوب در لیگ حرفه‌ای ببینند. ما هم همه تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم ولی فوتبال شرایط خاص خودش را دارد.

احمدزاده در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: زمین چمن با تلاشی که انجام شده خیلی iبهتر از پیش است. شرایط آب و هوا هم کمک نمود و مسئولان هم تلاش نمودند زمین خوبی ایجاد شود. من وقتی زمین را دیدم تعجب نمودم که چقدر خوب شده است.

احمدزاده در مورد وضعیت مصدومیت مازیار زارع اظهار داشت: باید ببینم کادر پزشکی چه جوابی iبه من می‌دهد. کی‌روش، دکتر خانلری را برای بررسی وضعیت مازیار زارع iبه اینجا فرستاده و منتظریم ببینیم تشخیص خانلری در مورد مازیار زارع چیست اما بعید است زارع iبه اردوی تیم ملی برسد. نمی‌توانیم iبه طور کامل بگوییم زارع را از دست داده‌ایم اما برای مدتی او را در اختیار نداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.