می خواهیم در جمع ۳ تیم برتر لیگ راتمام کنیم

ماسیمیلیانو الگری مربی باتجربه میلان معتقد است که تیمش برای حضور در جمع ۳ تیم برتر سری آ مبارزه می کند و به دنبال آن است که جام قهرمانی سری آ را از یوونتوس پس بگیرد.

به گزارش گل ،این درحالی است که زلاتان ایبراهیموویچ و تیاگو سیلوا، ستاره های سابق میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شدند و خیلی ها معتقدند که با رفتن این دو، میلان شانسی برای موفقیت نخواهد داشت . اما ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان نسبت به موفقیت تیمش خوشبین است.

الگری در کنفرانسی خبری به خبرنگاران گفت:« ما برای کسب یکی از سه جایگاه اول جدول سری آ مبارزه می کنیم و حداقل توقع ما حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا است.یوونتوس مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در سری آ است ولی ما برای پس گرفتن این عنوان از آنها مبارزه می کنیم.»

الگری درمورد آینده اش گفت:« من هیچ وقت هیجان و انگیزه ام را از دست نمی دهم. در غیر این صورت رفته بودم. این طبیعی است که وقتی تیمی کاملا تغییر می کند، برای بازگشت به روزهای اوج به زمان نیاز دارد.ما باید میلان چند سال گذشته را فراموش کنیم . ما الان تیم خیلی جوانی داریم.»

میلان در بازارنقل و انتقالات تابستانی، ام بایه نیانگ، بویان کرکیچ و نیجل دی یونگ را خریداری کرد. آنها امشب در هفته دوم رقابتهای سری آ، مقابل بولونیا به میدان خواهند رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.