مکانهای منحصر به فرد در دنیا که قبل از مردن باید ببینید + تصاویر

توریستها و گردشگران برای شروع یک سفر جهانگردی، ابتدا به تحقیق و جستجو پرداخته و از تجربیات افراد مختلف بهره می برند تا در نهایت بتوانند در فرصت باقی مانده از عمرشان، ابتدا آن دسته از مکانهایی را ببینند که در دنیا تک بوده و حتی امکان دارد ،یکبار در سال بتوان آنها را دید.

به گزارش ممتازنیوز ، توریستها و گردشگران برای شروع یک سفر جهانگردی، ابتدا به تحقیق و جستجو پرداخته و از تجربیات افراد مختلف بهره می برند تا در نهایت بتوانند در فرصت باقی مانده از عمرشان، ابتدا آن دسته از مکانهایی را ببینند که در دنیا تک بوده و حتی امکان دارد ،یکبار در سال بتوان آنها را دید.

مکانهایی که در این مجموعه برایتان ذکر می کنیم،جزو همین دسته مکانهای دیدنی دنیاست.تا جائیکه نام آنرا “مکانهایی که قبل از مردن باید حتما آنها را دید! ” نهاده اند.

پس اگر شما هم به گردشگری در دنیا علاقه مند هستید، این پست را از دست ندهید.

یازدهمین مکان دیدنی دنیا، آمریکا است برای دیدن رعد و برق و طوفان و گردبادهای شدید. شاید از شنیدن این مکان دیدنی تعجب کرده اید.و شاید هم برایتان قابل باور نباشد که کسی برای دیدن رعد و برق،آن هم از نوع غرنده اش به کشوری دیگر سفر کند.اما باید اعتراف کنم که این مکان جزو آندسته از جاهائیست که تا به چشم خودتان نبینید،باور نمی کنید.رعدهای زیبای آسمان آمریکا،آنچنان شما را به خود جذ ب می کند که دیگر خیال هیچ خطری را هم نمی کنید.بهترین زمان برای دیدن این شگفتی بین ماه های مه تا ژوئن است.

عکس

مکان بعدی در سیدنی واقع شده است.این مکان بندرگاه مشهور سیدنی است.خانه اپرای بادبانی شکل آن، رستورانهای با کیفیت و مجسمه های هنری که در همان محدوده وجود دارند، همگی می تواند سفر به سیدنی را برایتان به یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند.

عکس

سیزدهمین مکان زیبای دنیا در یکی از کوههای ایسلند واقع شده است.البته تمرکز این ناحیه بر روی قله ای خاص به نام Thrihnukagigur
بوده و بیشتر گردشگران برای بازدید از این قله زیبا به این مکان سفر می کنند.این قله مربوط به ۴۰۰۰ سال پیش بوده و از آن زمان تاکنون به شکل باورنکردنی فعال می باشد.کمی پیاده روی لازم است (۱۲۰ متر) تا خود را به قلب آتشفشان رسانیده و بوی گوگرد و ماگماهای مذاب را تماشا کنید.این مکان را تنها در اوایل ماه ژوئن تا پایان ماه ژوئیه می توانید مشاهده کنید.

عکس

این مکان جادویی شاید به نظرتان آشنا بیایید.اگر پس زمینه ویندوز های سون(۷) برای شما تداعی شده است،باید بگویم که درست حدس زده اید.درواقع چهاردهمین مکان زیبای دنیا به همین صحرا اطلاق شده است.این صحرا که به دره تاریخی مشهور شده در آریزونای آمریکا واقع شده و یکی از مسحورترین مکانهای دنیا به شمار می رود.البته سفرهای شبانه این صحرا نیز در نوع خود بی نظیر و حتی به عقیده برخی جذاب تر از روز می باشد.

عکس

تصویر زیر شاید برایتان تکراری باشد، اما باید بدانید که تاج محل که اکنون دررتبه چانزدهم قرار گرفته،هنوز هم با استقبال چشمگیری رو به رو بوده و یکی از پرطرفدارترین مقبره های دنیا محسوب می شود تا جایی که برخی آنرا “مقبره عشق” می نامند.این بنا به دستور شاه جهان، پنجمین امپراتور گورکانی هند به منظور یادبود همسر ایرانی‌تبارش, ممتاز محل که در سال ۱۶۳۱م در سفری جنگی به‌هنگام وضع حمل فوت کرد بنا شده‌است. خود شاه‌جهان نیز بعدتر در همان‌جا به خاک سپرده شد.

عکس

دیدن مهاجرت میلیونها خفاش نیز یکی از آن صحنه تکرار نشدنی در طول عمر یک فرد است.این اتفاق بی نظیر در زامبیا همه ساله رخ داده و ضمنا این مکان رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.آنها از پارک ملی زامبیا به مدت شش ماه مهاجرت کرده و در باتلاقهای جنگلهای زامبیا به سر می برند.

عکس

غار حفره ای باستانی در مکزیک هفدهمین مکان زیبای دیدنی دنیا می باشد.این غار که جزو معدود غارهای زنده دنیا محسوب میشود، دارای سنگهای آهکی زیبا بوده و صخره های استالاگمیتی بی نظیری را میتوان یافت.ارتفاع برخی نقاط به ۲۳۰ متر از سطح زمین رسیده و بعضا خفاشهای وحشی نیز آنجا به پرواز در می آیند.البته نمونه این غارها در ایران نیز وجود دارد.مثلا در نزدیکی نراق و دلیجان یکی از همین دسته غارهای واقع شده است.

عکس

آبشار ویکتوریا که رتبه هجدهم در دنیا را کسب کرده در زامبیا واقع شده است.این آبشار زیبا در فصولی خاص از سال به دلیل زاویه تابش نور خورشید، رنگین کمانی زیبا و دیدنی به وجود می آورد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.بهترین زمان برای دیدن رنگین کمان استثنائی ویکتوریا، بین ماه های آوریل تا اوت است.
عکس

جذر و مد بلند در سواحل کانادا که رتبه نوزدهم دزر زیبایی های دنیا را کسب کرده،پدیده ای بی نظیر است که موجب تعجب تورسیتها شده است.مردم بومی این ناحیه به این رفتار دریا عادت کرده و زندگی شان را بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.جزر و مد باعث تبدیل یک روستا در خشکی به یک جزیره بدون دسترسی می شود.در واقع افراد در این ایام تنها با قایق می توانند از جزیره موقتی شان خارج شوند.جزیره ناز در قشم نیز به همین ترتیب بوده،اما گویا مساحت خشکی این منطقه در کانادا، بسیار وسیع بوده به حدی که یک روستا را تشکیل داده است.

عکس

بیستمین مکان زیبای دنیا نیز به نوار سبز شمالی استرالیا در حاشیه کوئینزلند اختصاص داده شده است.این مکان نیز به عنوان پدیده ای بی نظیر، تداخل جنگلهای انبوه و دریا را نشان می دهد.از این رو غروبهای زیبایی نیز به تماشاگرانش تقدیم کرده و خیره کننده ترین مناظر دنیا را به چشم خواهند دید.ضمنا جزیره قشم در ایران هم دارای چنین مکان دیدنی بوده که آنرا “جنگلهای حرا “می نامند.

عکس
در این پست ۱۰ مکان دیگر را به شما معرفی کردیم.باشد که مورد پسندتان واقع شده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , توریست, مکان های توریستی, مکان های جالب, مکان های دیدنی, مکان های منحصر به فرد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.