مکانیسم رئیس جمهور منتخب برای انتخاب وزیر ورزش مشخص شد/ کمیته ۱۱ نفره ۵ گزینه معرفی می کنند

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > مدیریت ورزش – درحالی که رایزنی برای انتخاب کابینه تازه آغاز شده ، در بخش ورزش هم کمیته ای ۱۱ نفره به بررسی و تدوین شاخص های وزیر آینده ورزش می پردازند.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ همزمان با تشکیل کار ۴ کارگروه تخصصی برای انتخاب اعضای کابینه تازه ، کارگروه اجتماعی و فرهنگی که مسئولیت انتخاب گزینه های چند وزارتخانه را بر عهده دارد از ۱۱ چهره با سابقه مدیریت ورزشی خواسته تا مصادیق انتخاب وزیر ورزش را گردآوری کنند و بر اساس این شاخص ها به ۵ گزینه برای وزارت ورزش برسند. بر این اساس در کمیته ای که اعضایش را نفراتی چون : مصطفی هاشمی طباء ، سعید فائقی ، دکتر گائینی ، احمد ناطق نوری ، عبدالحسین مهدوی ، مسعود سلطانی فر ، نصرالله سجادی ، احمد دنیامالی و چند نماینده از اعضای مشاوران دولت تشکیل می دهند از امروز وظیفه یافته اند تا در ابتدا با پژوهشی تطبیقی ، مهمترین شاخص ها برای انتخاب گزینه های وزارت ورزش و جوانان را در قالب طرحی در آورده و به کارگروه اجتماعی کابینه بدهند و بر اساس این شاخص ها به ۵ گزینه برای معرفی به دولت تازه برسند.

دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور منتخب مردم پیش از برگزاری انتخابات در گفت و گوی ورزشی خود تاکید کرد که ورزش را باید یکی از خانواده ورزش اداره کند و راه نجات ورزش یا فرهنگ رهایی آنها از سیاست زدگی است . 

به نظر می رسد این بار بعد از سال ها یک ورزشی مسئولیت ورزش کشور را بر عهده بگیرد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.