مکان های دیدنی و جذابیت های تور دبی و آنتالیا

تور دبی

بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی , دُبِی است. این شهر را عروس خلیج فارسو لوکس ترین و مدرنترین شهر نزدیکبه ایران می نامند. این شهر در پیرامون خلیج فارس , در شبه جزیره عربستان و در جنوب کشورمان قرار دارد. دومین شهر گران قیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شهری نیست جز شهر دیدنی دبی . در سال های اخیر این شهر سعی دارد تا نام خود را در میان مدرن ترین شهرهای دنیاجای دهد . جذابیت دبی پیشرفت روزافزون و سریع آن است که توانسته در عرض ۵۰ سال ، مدت زمان خیلی کم برای تغییری بزرگ همچون تبدیل شدن از صحرایی سوزان و چادرنشین به شهری مدرن با سازه های بلند و ابر ساختمان هاست. اگر به دنبال تفریحات گوناگون و متفاوت هستید تور دبی بهترین گزینه میباشد. این شهر پر از تضادها و تفریحاتمتفاوت برای گردشگران است حال  منظور از تضاد چیست ! یعنی همزمان میتوانیدبه اسکی روی برف بروید یا روی شن های ساحلی قدم بزنید یا سافاری هیجان انگیز را در صحرای سوزان و کویریتجربه کنید.

یکی از جذابیت های تور دبی

از زمانی که امارات متحده عربی شروع به توسعه اقتصادی کرد , بسیاری از سرمایه‌گذارانبه سوی این شهر جذب شدند، که دبی توانست در زمان اندک بهیکی از قطب‌های اقتصادی مهم منطقه و دنیا تبدیلشود. این شهر مملو ازبلندترین , زیباترین و هیجان انگیز ترین آسمانخراش‌های جهان است که آدرنالین را با دیدن آنها در بدن خود احساس میکنید .به همین واسطه دبی ، معماریسبک خود را به نمایش دنیا گذاشته‌است. این شهر با داشتن ۱۴۹ آسمانخراش سومین شهر دنیا از نظر سازه‌ها و ساختمان‌های بلند است.و هر زمان نام دبی را میشنویم به یاد این ساختمان های عظیم جثه می افتیم که حسابی برای سازه های بزرگ دنیا فخر فروشی میکنند .

تور آنتالیا

آنتالیا , شهر قدیمیکه دور یک بندرگاه بی نظیردوره رومیان قرار دارد . آنتالیا با کوهستان‌های اطراف خود که چشم‌اندازی آبی رنگ و پر از مه را تشکیل داده اند و شما را جذب میکنند تا به بالای کوه روید و قطعا ارزشش را دارد و در بخش مرکزی خود دو ساحل فوق‌العاده زیبا و یکی از بهترین موزه‌های ترکیهرا داراست شهری با بلوارهای پر از سایه نخل‌ها و بسیاری از شگفتی های دیگر که شما را جذب خواهد کرد تا تور آنتالیا را تهیه کنید و از آن لذت ببرید . این شهر مقصد اصلی برای تعطیلات در منطقه مدیترانه است . جمعیت این شهر در طولزمستان، حدود ۲ میلیون است که در فصل تابستان این عدد می‌تواند دو برابر شود.احتمالا یکی از اهداف سفر به آنتالیا استفاده از تفریح گاه ها و مکان های آبی این شهر است در این قسمت امکانات و مکان های تفریحی آبی را برای شما عزیزان بازگو میکنیم تا بتوانید با خرید تور آنتالیا بیشترین لذت را ببرید و از تمام تفریحات آن استفاده کنید .

مکان ها و تفریحات آبی و ساحلی تور آنتالیا

بندر قدیمی آنتالیا : این شهر ساحلی ۲هزار سال پیش به دلیل وجود بندرگاهی خوب ساخته شد و به عنوان بندری مهم در زمان رومیان, در آسیای صغیربوده است. در حال حاضر بند قدیمی در قلب آنتالیا یعنی کالیچی همچنانباقی مانده است .

ساحل تفریحی کالیچی : یکی از شگفت انگیز ترین سواحل ترکیه که باز سازی شدع و البته جایزه دریافت کرده است . این ساحل تفریحاتی به همراه چشم انداز لنگرگاه کشتی های تفریحی دارایمکان های خرید و فروشگاه ها و رستوران هایفراوانی است.

آبشار کورسونلو : محلی بی نظیر برای پیاده روی مخصوصا در کنار رود آکسو , مجموعه ای از آبشارهای کوچک که بین جنگل درختان کاج خنکی, در فاصله ۲۰ دقیقه ای از مرکز شهر قرار دارد.زمانی که برای دیدن این آبشار در تور آنتالیا رفتید بد نیست با خود وسایل پیک نیک همراه داشته باشید زیرا در کنار رودخانه فضاهای بسیاری برای نشستن وجود دارد .

بندر ساحلی تفریحی آنتالیا :این بندر زیبا به شکل هلال ماه است و در طول ساحل امتداد دارد و دارای بندرگاه قدیمی وبندر تجاری بزرگتری نیز می باشد . این بند در شهر آنتالیا واقع است . شهری محبوب از نظر قایق رانی , غواصی, شنا و تفریحات ساحلی است.در این بند میتوانید ماهیگیرانی که از صیدبرگشته را مشاهده کنید و غذایی تازه و لذیذ از این ماهی ها در رستوران های کنار دریا میل کنید.

آبشار های دودن :آبشاری دیدنی که از رود دودن سرچشمه میگیرد و از بین صخره های شهر آنتالیا به دریامیرسد . ااین مکان تفریحی دو جاذبه طبیعی مجزا از هم هستند به این شکل که :  قسمت اول آبشارهای دودن بالایی(یکسری آبشار کوچک در پارک شهری), قسمت دوم  آبشار دودن پایینیاست . حتماً از پله های مارپیچی که به غاری در پشت آبشارها منتهی می شود پایین بروید تا چشم انداز شگفت انگیزی را که  پشت پرده آبیقرار دارد را از دست ندهید .

بلیط آنتالیا

همه ی عزیزانی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند میتوانند به صورت کاملا آنلاین و بدون هدر دادن وقت اضافه ای  در عرض چند دقیقه بلیط آنتالیا خود را تهیه کنید . کافی است برایاین کار وارد سامانه ها شوید و در صفحه ی باز شده جزئیات را وارد کنید از جمله :  پرواز خارجی مورد نظر , مبدا و مقصد , تاریخ حرکت و …. را انتخاب میکنید و از بین لیست باز شده بهترین مورد خود را انتخاب و خریداری میکنید .

چه زمانی بلیط آنتالیارا تهیه کنیم ؟

بهتر است ۲تا ۳ هفته قبل سفر خود بلیط خود را تهیه کنید زیرا اگر زودتر از ۶۰ روز این کار را انجام دهید ممکن است بلیطی گران تر تهیه کنید زیرا, شرکت های هواپیمایی محدودیت هایی در سامانه های رزرو خود دارند که از ۶ تا ۸ هفته قبل از پرواز برداشته می شود و باعث پایین آمدن قیمت بلیط ها میگردد.البته اگر در زمان پیک سفر میخواهید مسافرت کنید حتما زودتر اقدام به تهیه بلیط آنتالیا خود کنید .

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتیhttps://www.golfamsafar.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.