مک‌فارلن از اجرای اسکار ۲۰۲۴ منصرف شد

۳۱اردیبهشت،

ست مک‌فارلن، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر شناخته شده هالیوود، از اجرای مراسم اسکار ۲۰۲۴ منصرف شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، مک‌فارلن ۳۹ ساله که سال قبل برای اولین بار به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب شد، پس از اجرای قابل قبول‌اش در این مراسم، از سوی مسئولان آکادمی هنرهای علوم سینمایی به عنوان مجری مراسم هشتادوششمین دوره مراسم اسکار در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد، اما پس از گذشت چند ماه از اعلام این خبر از سوی مسئولان آکادمی، این سینماگر در گفتگو با رسانه‌ها ضمن اعلام اینکه امسال نمی‌تواند مسئولیت اجرای مراسم اسکار را برعهده بگیرد، گفته: قبول کردن مسئولیت اجرای مراسم اسکار آنقدر سخت است و آنقدر انرژی می‌خواهد که من نمی‌توانم دوباره مجری آن باشم.

این سینماگر هالیوودی جاکوئین فوئنیکس را به عنوان مجری مراسم اسکار به آکادمی علوم هنرهای سینمایی پیشنهاد داده و افزوده: اجرای موفق در این مراسم نیازمند یک برنامه‌ریزی حساب شده‌ و هوشمندی است و جاکوئین کسی است که از عهده این کار سخت برمی‌آید.

به نوشته ددلاین نیوز، ست مک‌فارلن بعد از اجرای مراسم اسکار سال ۲۰۱۲، ساخت اولین فیلم خود در مقام کارگردان را با عنوان “یک میلیون راه برای مُردن در غرب” با بازی چارلیز ترون را کلید زد.

این فیلم که یک وسترن کمدی است، دربارهٔ مردی است که نامزدش او را ترک می‌کند و برای بازگرداندن نامزدش از راه‌های مختلفی کمک می‌گیرد و در این راه زنی به او یاری می‌رساند که در این بین…

گفتنی است، وسترن کمدی “یک میلیون راه برای مُردن در غرب” تابستان سال آینده میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.