مگان آذری ها با نرخ همان ماه تحویل می گردد

۳۰م دیماه ،

 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: سایپا دعوت نامه خودروهای مگان تحویل دی و بهمن را صادر نکرده و دعوت نامه های آذر را با آپشن های اجباری و با قیمت ۲ برابر صادر کرده. با اینکه فقط ۲۰ روز از آزادسازی قیمت مگان قبل آیا باز هم قصد افزایش قیمت دارند؟ تکلیف کسانی که ۳۵ میلیون یعنی بیشتر از ۷۰ درصد قیمت خودرو در هنگام ثبت نام را پرداخت کرده اند با این افزایش های پی در پی چیست؟ آیا نباید این افزایش فقط به ۳۰ درصدی که واریز نکردند تعلق بگیرید؟ میدانیم که به اجبار قرارداد امضا کردیم که خودرو به قیمت روز است ولی آیا خودروی ما را همان روز تحویل میسازند؟
این درحالی است که مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش سایپا تاکید دارد: دعوت نامه های آذر صادرشده و به زودی این خودرو به خریداران آن تحویل می گردد.
امیری متذکرشد: همانطور که این خواننده خبرآنلاین هم به آن اشاره کرده است در قرارداد آنها تحویل به قیمت روز قید شده و آنها هم امضاء کرده اند در حالیکه پذیرفتن این شرایط اجباری نبوده و هر کس در صورت تمایل اقدام به پرداخت ۷۰ درصد قیمت خودرو و انتظار برای دریافت آن به نرخ روز می گردد.
به گفته وی، مگان تحویلی آذر به قیمت همان ماه تحویل خریداران خواهد شد و کسانی که در قرارداد آنها تاریخ تحویل دی و بهمن قید شده باید منتظر افزایش قیمت ها و تعیین و تکلیف وضعیت خود بمانند.

/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.