مگان مشکی در اختیار رادمرد است

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مگان مشکی در اختیار رادمرد است

ممتازنیوز: معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت خرید یک دستگاه خودرو برای این معاونت توسط اتحادیه املاک را تکذیب و اعلام کرد: این خودرو به نام اتحادیه املاک بوده و تنها برای استفاده شخصی آقای رادمرد در اختیار وی قرار گرفته است.

به گزارش ممتازنیوز، قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک پیشتر از خریداری یک دستگاه مگان مشکی برای معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت به دستور غضنفری وزیر وقت صنعت خبر داده که در اختیار رادمرد قرار گرفته بود.
رضا غیبی مشاور رسانه‌ای معاونت توسعه بازرگانی داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به خبر خرید یک دستگاه ماشین از سوی اتحادیه مشاوران املاک برای معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، گفت: خبری که به نقل از رئیس اتحادیه کشوری املاک مبنی بر خرید یک دستگاه مگان مشکی برای معانت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت منتشر شده، صحت ندارد.
رضا غیبی با بیان این که خودرو مورد اشاره متعلق به اتحادیه است، گفت: سال گذشته این خودرو برای اتحادیه املاک خریداری شده و سند آن نیز به نام اتحادیه است. همچنین اتحادیه املاک این ماشین را برای استفاده شخص آقای رادمرد، در اختیار وی قرار داد که این خودرو درحال حاضر نیز در اختیار شخص ایشان است و نه معاونت بازرگانی داخلی .
مشاور رسانه‌ای معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، در مورد دریافت طرح ترافیک این ماشین نیز، گفت: در نامه‌ این اتحادیه برای دریافت طرح ترافیک نیز قید شده که این خودرو متعلق به اتحادیه املاک بوده و به مدت یک سال در اختیار آقای رادمرد قرار می‌گیرد.
وی در پایان به تسنیم گفت: معاونت بازرگانی داخلی هیچ خودرویی از اتحادیه املاک و یا سایر اتحادیه‌ها در اختیار ندارد و تنها از خودروهای وزارتخانه استفاده می‌کند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.