میانگین روزانه مصرف بنزین کشور به مرز ۶۱ میلیون لیتر رسید

showimageبر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در این مدت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر اعلام شده که نسبت به هفته گذشته (۲۰ میلیون لیتر)، ۶۰۰ هزار لیتر (معادل ۳ درصد) افزایش یافته است.

میانگین مصرف بنزین کشور در هفته سوم مردادماه، همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عیدسعید فطر، با ۴٫۳ درصد افزایش به ۶۰٫۸ میلیون لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۲۱ تا ۲۷ مرداد امسال (همزمان با ۲۲ تا ۲۸ ماه رمضان)، به ۴۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید که حاکی از میانگین مصرف روزانه ۶۰٫۸ میلیون لیتر بنزین در کشور است.

بر پایه آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۲۱ تا ۲۷ مرداد امسال، ۴۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به هفته پیش از آن (۴۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر)، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، معادل ۴٫۳ درصد افزایش نشان می دهد.

در هفته مورد بررسی، بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز پنج شنبه (۲۶ مرداد) با ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۲۷ مرداد) با ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

افزایش ۳٫۶ درصدی مصرف گازوییل کشور در هفته پایانی ماه رمضان

مصرف گازوییل کشور در هفته مورد بررسی افزایش یافت؛ مجموع مصرف این فرآورده با متوسط روزانه ۱۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، به ۷۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن (۷۱۴ میلیون لیتر)، ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر (۳٫۶ درصد) افزایش یافت.

بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یادشده به روز سه شنبه (۲۴ مرداد) با ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و کمترین آن به روز جمعه (۲۷ مرداد) با ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اختصاص داشت.

مصرف بنزین سوپر کشور ۳ درصد افزایش یافت

بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در این مدت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر اعلام شده که نسبت به هفته گذشته (۲۰ میلیون لیتر)، ۶۰۰ هزار لیتر (معادل ۳ درصد) افزایش یافته است.


اخبار انرژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.