میت رامنی: اینکه رئیس‌جمهور آمریکا نیستم مرا می‌کشد!

۱۳م اسفند ،

fox.jpg

میت رامنی، نامزد شکست خورده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اولین مصاحبه خود پس از انتخابات نوامبر سال ۲۰۱۲ گفت: اینکه از باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا شکست خوردم، مرا می‌کشد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه گاردین، میت رامنی، فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نماینده حزب جمهوری‌خواه در مصاحبه خود با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: اصلاحات بخش سلامت اوباما و آرای اقلیت‌ها در آمریکا و همچنین بیگانه‌سازی رای‌دهندگان سیاه پوست و اتباع آمریکای لاتین آسیب جدی به مبارزات انتخاباتی من وارد کرد.

وی افزود: ما در انتقال پیام خود به اقلیت رای‌دهنده چون آمریکایی‌های لاتین تبار، آفریقایی تبار و سایرین ناکام ماندیم. این یک اشتباه واقعی بود. اصلاحات در بخش سلامت که توسط اوباما مطرح شد برای مردم بسیار جذاب بود به ویژه برای آن دسته از رای‌دهندگانی که بیمه سلامت نداشتند. این امر سبب جلب نظر رای‌دهندگان و کسب آرای بیشتر برای او شد.

میت رامنی این موضوع را پذیرفت که مبارزات انتخاباتی‌اش به سبب اظهاراتش در خصوص ۴۷ درصد از رای‌دهندگانی که قصد داشتند به اوباما رای دهند به شدت آسیب دید.

رامنی گفت: از پیروزی‌ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطمئن بودم و می‌دانستم که به کاخ سفید وارد می‌شوم اما زمانی که نتایج خروجی مربوط به آرای ایالت فلوریدا اعلام شد، رقابت به گونه‌ای دیگر جلوه کرد. اوباما توانست به راحتی اکثریت آراء در فلوریدا را کسب کند و سپس آراء در اوهایو نیز به نفع وی اعلام شد و من شکست خود را اعلام کردم.

رامنی با اشاره به ناکامی اوباما در خصوص کنترل و رهبری کاهش بودجه اتوماتیک ۸۵ میلیارد دلاری گفت: اینکه در کاخ سفید نیستم و نمی‌توانم آنچه را که لازم است انجام دهم، مرا می‌کشد. آنچه که شاهد آن بوده‌ایم رئیس‌جمهوری است که خارج از مبارزات انتخاباتی به سراسر کشور سفر می‌کند و جمهوری‌خواهان را مورد ملامت و سرزنش قرار می‌دهد.

آن رامنی که در کنار همسرش در این مصاحبه حضور داشت نیز گفت: از اینکه مردم ندانستند میت رامنی واقعا چه می‌خواهد هنوز دلسرد و ناامید است.

رامنی و اوباما

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.