میثاقیان: باید با اختلاف سه گل صبا را می‌بردیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

54-74.jpg

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: از باخت خانگی خود بسیار ناراحتم و نمی‌توانم با هیچ حرفی این عصبانیت خود را بروز دهم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه هرمزگان اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از بازی تیمش با صبای قم افزود: در این بازی در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های بسیاری را خلق نمودیم که با بی‌دقتی یکی پس از دیگری از بین رفت.

وی با بیان اینکه در این بازی باید با اختلاف سه گل از میدان خارج می‌شدیم اظهار نمود: دیرک دروازه، دروازه‌بان حریف و گرمای هوا همگی دست iبه دست هم دادند تا پس از ۲۰ هفته اکبر میثاقیان در بندرعباس شکست بخورد.

میثاقیان با انتقاد از مدافع راست خود خاطرنشان نمود: بارها در تمرین‌ها iبه مدافعین گوشزد نموده بودم که مواظب مهاجمین سرعتی صبای قم باشند اما غفلت در یک صحنه کار دست ما داد و نتیجه آن واگذاری سه امتیاز بازی بود.

وی خاطرنشان نمود: iبه هیچ وجه نمی‌توان بازی ذوب‌آهن را با صبای قم مقایسه نمود زیرا در بازی قبل تاکتیک دیگری را iبه اجرا درآوردیم. اما در این بازی تنها iبه فکر پیروزی بودم که متاسفانه این موضوع محقق نشد.

میثاقیان در پایان گفت: از تلاش بازیکنانم که سه تن از آنان زیر ۲۰ سال می باشند، راضی هستم. اما نتیجه بازی بسیار من را ناراحت نموده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.