میثاقیان: فصل آینده فقط در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

۰۸اردیبهشت،

سرمربی سابق آلومینیوم هرمزگان معتقد است این تیم با توجه به بضاعت‌های مالی و امکانات خود بهترین نتیجه‌ را در لیگ برتر کسب کرده است.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ مزیت‌های صعود تیم فوتبال آلومینیوم به لیگ برتر برای فوتبال هرمزگان ابراز داشت: با صعود این تیم به لیگ برتر شور و شعف خاصی میان مردم و جوانان هرمزگانی به وجود آمد و با علاقمندی خاصی نتایج این تیم را پیگیری می‌کردند و شاهد ارتقا سطح فوتبال در این استان بوده‌ایم.

وی با ابراز امیدواری برای ماندن آلومینیوم در لیگ برتر تصریح کرد : ان‌شاءالله با تلاش مجموعه باشگاه و بازیکنان در ادامه بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند و به پشتیبانی مردم هرمزگان از این تیم بهترین پاسخ را با ماندن در لیگ برتر بدهند. به اعتقاد من با توجه به امکانات و توان بازیکنان، این تیم بهترین نتایج را کسب کرده است. من هم در مدت حضور در آلومینیوم سعی کردم، بیشترین تلاش را در راه موفقیت این تیم داشته باشم.

میثاقیان همچنین در مورد کیفیت بازی‌های این فصل لیگ برتر گفت: از نظر زمان بندی و برنامه‌ریزی فدراسیون بازی‌ها به خوبی اجرا و با توجه به تیم‌ها و فشردگی بازی‌ها برگزاری آن به نحو مطلوبی انجام شد. البته از لحاظ فنی و کیفی سطح مسابقات نسبت به قبل پایین‌تر بوده که سبب اصلی آن نتیجه‌گرایی مدیران و مربیان و در نتیجه‌ آن استرس بیش از حد بازیکنان بوده است؛ تا جایی که نتوانستند بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

سرمربی سابق آلومینیوم در پایان با بیان این که فعلا با هیچ تیمی برای فصل آینده مذاکره‌ای نداشته است، تاکید کرد: با توجه به مشکلات جسمانی و فشار بیش از حد در لیگ دسته یک قصد دارم، در صورت پیشنهاد برای فصل آینده فقط در لیگ برتر مربیگری کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.