میثاقیان: مستحق شکست نبودیم

به گزارش ایرنا، ‘اکبر میثاقیان’ پس از دیدار شاگردانش با تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی افزود: معتقدم ما ۱۰۰ درصد می توانیم در لیگ بمانیم البته به شرطی که به وضعیت تیم های ابومسلم و خیلی های دیگر که از لیگ سقوط کردند، گرفتار نشویم.

میثاقیان اظهار داشت: همه مردم و مسوولان هرمزگان دوست دارند که این تیم در لیگ برتر بماند و من و شاگردانم نیز در روزهای آینده مسائل زیادی از لیگ برتر یاد خواهیم گرفت چرا که هدف اصلی ما ماندن در لیگ است و در این صورت شاهکار کرده ایم.

میثاقیان در ادامه با بیان اینکه تیمش از بازیکنان جوان تشکیل شده است، اظهار داشت: باشگاه آلومینیوم حدود ۳ سال است که تشکیل شده و این مسئله خود گویای جوان بودن بازیکنان و باشگاه است.

وی با بیان اینکه تیمش کمتر از یک ماه است که تشکیل شده، اظهار داشت: شاگردانم امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و باید به پیروزی می رسیدند.

میثاقیان گفت: ما موقعیت های بیشتری نسبت به استقلال داشتیم که متاسفانه در یک لحظه و به دلیل از بین رفتن تمرکز بازیکنان گل خوردیم. ما به خوبی کناره های تیم استقلال را بسته بودیم و روند بازی به گونه ای بود که آبی پوشان شانسی نداشتند و ما باید پیروز می شدیم.

وی افزود: کسانی که بازی ما را دیدند می دانند که امروز حق ما باختن در برابر استقلال یکی از مدعیان لیگ نبود.

میثاقیان در واکنش به این گفته که برای اولین بار در ازادی وی را ‘اکبر ضد فوتبال ‘ صدا نزدند، گفت: ما در بازی امروز توپ و میدان را در اختیار داشتیم و شانس های زیادی برای رسیدن به گل برتری را از دست دایم و به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکردیم البته حدود شش سال است که به من اکبر ضد فوتبال می گویند.

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه آلومینیوم گفت: بازیکنان ۸۰ درصد از حقوق سال گذشته خود را دریافت کرده اند اما هنوز بابت امسال چیزی نگرفته اند.

میثاقیان افزود: اگر مسوولان باشگاه به صورت منظم پول بازیکنان را پرداخت کنند شکایت و گلایه ای صورت نمی گیرد و تیم در شرایط بهتری در میادین حاضر می شود.

وی گفت: با توجه به علاقه مردم و مسوولان هرمزگان ، گمان نمی کنم در سال جاری تیم آلومینیوم مشکل مالی داشته باشد.

تیم استقلال تهران شامگاه دیروز جمعه موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم آلومینیوم هرمزگان را از پیش رو بردارد و به نخستین برد خود در فصل جاری دست پیدا کند.

تنها گل این بازی در دقیقه ۵۵ توسط ‘فابیو جان واریو’ هافبک برزیلی استقلال به ثمر رسید.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۲۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.