میدانستید تفاوت عجیب علی دایی و علی کریمی چیست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ June 2016 | 6:00 am

عجیب‌ترین تفاوت علی کریمی و علی دایی + عکس

اگر دایی و کریمی را به لحاظ شخصیتی دو کاراکتر کاملا دور از هم تصور کنیم، جالب است که این تفاوت در فاز شوخی کردن هم خودش را نشان می‌دهد.

تفاوت علی کریمی و علی دایی:

به نظر می‌رسد همانطور که هواداران فوتبال به علی کریمی علاقه‌مند هستند، جادوگر بین همبازیانش هم محبوبیت ویژه‌ای دارد. جمعه‌شب در حاشیه مسابقه جام ستارگان، تصاویری از شوخی‌های دستی سنگین کریم باقری و مهدی هاشمی‌نسب با کریمی منتشر شد. ابتدا شماره شش سابق تیم ملی با لگد پای کریمی را هدف گرفت و پس از آن نوبت به یاغی دهه هفتاد فوتبال ایران رسید تا گردن جادوگر را فشار بدهد و کار ناتمام آقا کریم را تمام کند.

این البته اولین بار نیست که کریمی در معرض این قبیل محبت‌های فیزیکی قرار می‌گیرد! شاید بارزترین نمونه از چنین شوخی‌هایی، مربوط به ملاقات او با احمدرضا عابدزاده در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی باشد؛ جایی که عقاب دست او را محکم گرفت و پیچاند و آنقدر رها نکرد تا داد جادوگر درآمد.

اگر دایی و کریمی را به لحاظ شخصیتی دو کاراکتر کاملا دور از هم تصور کنیم، جالب است که این تفاوت در فاز شوخی کردن هم خودش را نشان می‌دهد. حتما می‌دانید علی دایی همیشه علاقه دارد فرد شوخی‌کننده باشد. او بلافاصله بعد از ملاقات با بسیاری از دوستانش در دنیای فوتبال، لپ آنها را می‌کشد تا به این شکل صمیمیتش را نشان بدهد.

در نقطه مقابل واضح است که تقریبا هیچکس جرات شوخی دستی با دایی را ندارد. از آن طرف اما علی کریمی به آسانی اجازه می‌دهد دوستانش با او شوخی کنند؛ قاعده‌ای که حتی شامل برخی از ستاره‌های تیم رقیب هم می‌شود! شاید همین کنش و واکنش‌های ناخودآگاه هم از نظر روانشناسان بار معنایی خاصی داشته باشد و آنها بتوانند با توجه به آن، شخصیت افراد را مورد تحلیل و تفسیر قرار بدهند.

هرچه هست اما به نظر می‌رسد دنیای جادوگر و شهریار آنقدر دور از هم باشد که آنها حالا حالاها نتوانند به یک نقطه مشترک برسند و در یک ظرف جمع شوند.

عکس تفاوت علی کریمی و علی داییعکس تفاوت علی کریمی و علی دایی

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:jamnews.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.