میرآخوری: می‌خواهیم درجات بالای آسیا را کسب کنیم

۰۸خردادماه،

سرمربی تازه تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید، می‌خواهد وضعیت تیم ملی جوانان را در آسیا ارتقا بخشد.

رحیم میرآخوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گفت: قرار است یک تیم فنی که من هم در آن هستم، با توجه به زمان محدود تا مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده بگیرد. هدف اولمان این است که بازیکنان تیم را بشناسیم. با توجه به سوابق بازیکنان در فدراسیون می‌خواهیم آنها را دعوت کنیم و بعد از تست فنی کار را آغاز می‌کنیم.

او دربارهٔ انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: ما سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم. کارمان مربیگری فوتبال است و هر موقع که لازم داشته باشد، برای خدمت آماده‌ایم و می‌آییم تا کمکی به کشور کرده باشیم. در حال حاضر هم آقای یاوری به عنوان دستیار و آقای ایلانلو به عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار من باشند و سایر اعضای کادر فنی را هنوز مشخص نکرده‌ایم.

سرمربی تازه تیم ملی فوتبال جوانان دربارهٔ دربارهٔ برنامه‌ریزی‌اش برای این تیم بیان کرد: می‌خواهم سطح فنی فوتبال جوانان کشورمان را در آسیا ارتقا ببخشم و ان‌شاءالله با همیاری کمیته‌ جوانان بتوانیم درجات بالای آسیایی را کسب کنیم. زمان آغاز کارمان هم هنوز روشن نشده است و تابع اطلاع رسانی کمیته‌ جوانان هستیم.

رحیم میرآخوری از پیشکسوتان فوتبال ایران است که سوابق کاری او در رده‌های امید و جوانان سبب معرفی استعدادهایی مثل مجید نامجو مطلق و مهدی مهدوی‌کیا بوده است. میرآخوری سابقه کار به عنوان مربی در تیم ملی جوانان ایران، سرمربیگری در تیم جوانان و بزرگسالان بانک ملی، سرمربیگری در پیام مقاومت تهران و مربیگری در تیم‌های شهرداری تبریز و صبای قم را دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.