میراسماعیلی: بعضی قصد دارند فقط تخریب کنند

۰۵اردیبهشت،

، رقابت های جودو قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در حالی به پایان رسید که جودوی کشورمان به ترکیبی جوان اعتماد کرده و آنها را راهی مسابقات کرد.

این عملکرد کادر فنی هرچند خطرپذیری بالایی داشت اما جودوکارن اعزامی هم اثبات کردند که لیاقت اعتماد را داشته اند آنها با کسب نتایج قابل قبول و مقام چهارمی آسیا فرد زحمات فدراسیون را دادند.

فدراسیون جودو از ابتدا با شعار جوانگرایی و ترتیب نیروهایی برای المپیک ۲۰۱۶ خیز برداشته بود و به این مهم دست یافت در این میان عده ای قصد دارند با بیان صحبت هایی حتی جوانگرایی را نفی کنند و به نوعی فدراسیون را محکوم کنند.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این اشخاص گفت: بعضی قصدشان فقط تخریب است، این اشخاص دلشان برای جودو نمی سوزد تنها جوابی که می توانم به آنها بدهم این است که به وجدانشان باز گردند.

نایب رئیس فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: من فعالیت ها و اقدامات فدارسیون قبلی را نفی نمی کنم آنها هم زحمت کشیده اند همه ما در یک قطار سوار هستیم و باید هدفمان این باشد که جودو را به پیش ببریم.

وی در خصوص عملکرد جودوکاران ایران در همه رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند بیان کرد: من از عملکرد جودوکاران راضی بودم شاید نتیجه خوبی نگرفته باشیم ولی به شعار اصلیمان که بازسازی درست بود رسیدیم،‌ حتی اگر این دو مدال را هم نمی گرفتیم برایمان رضایت بخش بود.

میراسماعیلی اظهار داشت: من از کار شناسان و رسانه هایی که ما را حمایت کرده اند تشکر میکنم اما کسانی را که غرض ورزانه رفتار می کنند به خدا واگذار می کنم.

مدیر تیم های ملی جودو در انتها خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما به نوعی پوست اندازی بود جودو می خواهد در رقابتها ی المپیک بدرخشد به همین سبب باید به جوانگرایی روی می آوردیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.