میراسماعیلی: حاشیه‌ها تمرکز ما را گرفته است/ سال پرکاری داریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

مدیر تیم‌های ملی جودو درباره‌ی برنامه‌های یکسال آینده‌ی تیم های ملی و همچنین حواشی به وجود آمده پیرامون فدراسیون این رشته توضیح داد.

آرش میراسماعیلی با حضور در غرفه ایسنا در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: می‌خواهم به اهالی رسانه که در یک سال اخیر زحمات بسیاری کشیده‌اند، خسته نباشید بگویم. من نیز امروز اینجا حضور پیدا نموده‌ام تا به شما خبرنگاران خسته نباشید، بگویم.

مدیر فنی تیم‌های ملی جودو توضیح داد: ما سال آینده سال بسیار پرکاری را داریم، چون در هر سه رده سنی جودوکارانمان در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت. امسال هم تیم بزرگسالان‌ در وقت اندک توانست دو سهمیه المپیک را به دست آورد که آن اتفاق به وجود آمد و نتوانستند در المپیک حضور پیدا نمایند.

میراسماعیلی افزود: اردوی تیم‌های ملی برای همه‌ی رده‌های سنی تا پایان سال ادامه خواهد داشت. همچنین ما یک خلا بزرگ در جودو داشتیم و آن هم نبود تیم نونهالان بود. بنابراین ما با برگزاری مسابقات استانی و کشوری در نظر داریم تیم ملی نونهالان را تشکیل دهیم و برنامه‌های خاصی را در این رده خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به این که تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان اردوی دو هفته‌ای را در تونس خواهند داشت، مطرح نمود: این اردو اوایل آذر ماه برگزار می‌شود و تا پایان سال هم این دو تیم در یکی دو تورنمنت حضور پیدا خواهند نمود، چرا که ما در اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را داریم و باید در این دوره از عناوین سال قبل دفاع کنیم.

میراسماعیلی همچنین در پی اتفاقات و حواشی اخیر فدراسیون جودو به ایسنا گفت: به هر حال حاشیه جزو جدا نشدنی ورزش است. همچنین در این سطح یک بحران و حاشیه برای جودو به وجود آمد که دامن زدن به آنها برای جودو مفید نمی باش. در جودو نباید به نام‌ها توجه نمود، حتی آرش میراسماعیلی، چون جودو ایران مهم است. همه ما باید کمک کنیم تا جودو به جایگاه خودش برگردد.

وی افزود: حاشیه‌ها به جودو لطمه می‌زند و در این چند هفته اخیر نیز تمرکز را از ما گرفته است، در اینجا باید نام جودو ایران مد نظر باشد و کسی نباید از این خط قرمز پا را فراتر بگذارد. دوستان رسانه، اهالی جودو و مسوولان این رشته باید به این موضوع فکر نمایند که جودو به جایگاه خودش برسد چرا که پتانسیل بالایی برای مدال‌آوری در المپیک داریم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.