میرتاج​الدینی مسئول امور روحانیت ریاست‌جمهوری شد/ ریاست‌جمهوری:ثمری مشاور نیست/ثمری: کارت مشاورت دارم

رئیس‌جمهور در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی را با حفظ سمت به مسئولیت «امور روحانیت رییس‌جمهوری» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «با سلام و احترام و نظر به مراتب تعهد و تجربه و با حفظ سمت، ‌مسئولیت «امور روحانیت رییس‌جمهوری» به حضرتعالی واگذار می‌شود. امید است با برنامه‌ریزی مناسب از نظرات صاحبنظران روحانی و علما و بزرگان و طلاب عزیز بیش از گذشته در جهت خدمت به مردم و اجرای عدالت و گسترش مهرورزی استفاده شود.»

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری همچنین پس از انتشار مصاحبه حجت‌الاسلام ثمری، در اطلاعیه‌ای نوشت؛ متاسفانه با وجود تکذیب عنوان “مشاور سابق رییس جمهور” برای حجت الاسلام علی ثمری در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۰، از سوی این مرکز، نامبرده همچنان اصرار به سواستفاده از این عنوان دارند که این موضوع قویا تکذیب می‌شود.

دفتر رییس جمهور ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا و عدالت، از رسانه های جمعی رسمی کشور می خواهد با درج عناوین جعلی برای افراد حیثیت حرفه ای خود را مخدوش نکرده و با پایبندی به اصول اخلاقی، همت و تلاش خود را به جای تخریب وجهه خدمتگزاران نظام، صرف حمایت از حرکت عمومی برای سازندگی و آبادانی کشور نمایند.

این مرکز همچنین تاکید می کند، با توجه به اصرار برخی اشخاص و رسانه ها، در استفاده از عناوین جعلی و انتصاب خودخوانده به رییس جمهور محترم که با هدف سواستفاده صورت می گیرد، حق تعقیب قضایی این افراد و نشردهندگان اکاذیبی از این دست را برای خود محفوظ می داند.

ثمری هم با بیان اینکه بنده کارت مشاور رئیس‌جمهور را همراه خود دارم، به فارس گفت: مصاحبه بنده نیز به دلیل حرف‌های اخیر احمدی نژاد بود که گفته است به دلیل عدالت برخی‌ نیروها را بیرون کرده است. حرف‌های من برخی را عصبانی کرده است و اگر شیطنت کنند حرف‌های جدیدتری می‌زنم. {متن این مصاحبه رااینجا بخوانید}.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.