میرتاج‌الدینی:جلسات مجلس و دولت ادامه دارد/پیشنهادی دربارهٔ سرپرستی وزارت کار مطرح نشده‌است

۱۵ام بهمن ،

6-96.jpeg

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: امروز در جلسه هیات دولت احکام دیگر بودجه مورد بررسی قرار گرفت و طبعا بعد از اتمام بررسی احکام بودجه، جدول‌های لایحه بودجه ۹۲ در جلسه‌های آتی دولت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی در حاشیه جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران، با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند که هرچه زودتر بودجه سال ۹۲ را آماده کند، گفت: رویکرد بودجه سال ۹۲ با توجه به شرایط اقتصادی امسال و سال آینده بودجه‌ با رویکرد اقتصاد مقاومتی خواهد بود و در واقع بودجه با این رویکرد تدوین خواهد شد. البته به ظرفیت‌های اقتصادی کشور و ابزارهای مالی تازه نیز توجه خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در دولت در مورد سرپرست تازه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز بحث و گفت‌وگویی شده یا نه، گفت: هنوز در دولت در این ارتباط موضوعی مطرح نشده و پیشنهادی نیز مطرح نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه بسته حمایتی و جبرانی که قرار است به مردم ارائه شود، در جلسات مشترک دولت و مجلس نهایی شده، گفت: البته تاکید شده که جزییات آن بیان نشود تا مقدمات اجرای آن فراهم شود و سپس به موقع در مورد آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: در واقع ما تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم در این ارتباط انجام شود، آمادگی‌های لازم صورت گیرد و سپس این میزان اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسه مشترک شب قبل دولت و مجلس جلسه آخر نبود، گفت: در فاصله بعدی که جلسه بعدی دولت و مجلس برگزار خواهد شد، کمیته‌های مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی جلسات خود را در ارتباط با مسائل اقتصادی کشور و از جمله بحث هدفمندی برگزار می‌کنند و ادامه خواهند داد و نتایج جلسات خود را در جلسه بعدی مشترک دولت و مجلس ارائه می‌کنند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: زمانی که مراحل اجرایی کمک‌های جبرانی به مراحل پایانی خود نزدیک شد و مقدمات این موضوع آماده شد، تمام ابعاد این موضوع نیز به مردم ارائه خواهد شد و در واقع رقم کمک اعلام می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.