میرزایی: مردم برای کوتاه کردن دست دشمن باید در انتخابات شرکت کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در کنار حضور مردم در انتخابات، انتخاب فرد شایسته و فرد اصلح هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد: هر کشوری در جهان دوستان و دشمنانی دارد، اگر این کشور قوی باشد دوستان آن خرسند و دشمنانش مایوس خواهد شد و می تواند در مقابل توطئه های دسمن مقاومت کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: یکی از مولفه های مهم قدرت در جهان امروز حمایت های مردمی است که در انتخابات های مختلف خود را متجلی می سازد، پس اگر مردم کشور ما به دنبال قدرت و توانایی هستند و اگر می خواهند دست اندازی های دشمن را بدون هیچ هزینه ای کوتاه سازند باید در انتخابات شرکت کنند، البته در کنار حضور در انتخابات، انتخاب فرد شایسته و فرد اصلح هم باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که ما باید ۴ سال شاهد نتایج انتخاب خود باشیم پس بهتر است انتخاب خوبی انجام دهیم.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فردی در انتخابات شرکت نکند یعنی حق انتخاب خود را واگذار کرده است، آن گاه دیگران که در انتخابات شرکت می کنند برای وی تصمیم گرفته اند، پس همه افراد باید در انتخابات شرکت کنند تا از حق انتخاب و اراده خود نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.